آکادمی هلاکوئی
1401/04/26
18:50
تمسخر LTC توسط توسعه‌دهنده شیبا اینو و پاسخ لایت کوین

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده و یکی از…

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده و یکی از بازیگران اصلی پروژه شیبا اینو (SHIB)، اخیرا از Bloomberg Business درخواست کرده که از اشاره به لایت کوین (LTC) به عنوان سومین گزینه پس از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) خودداری کند. لایت کوین هم بیکار ننشست و به تمسخر کوساما با این نکته پاسخ داد که LTC باید رمزارز اول در این لیست باشد.


2022 07 17 18 34 54 Shiba Inu Major Developer Trolls LTC Litecoin Responds - تمسخر LTC توسط توسعه‌دهنده شیبا اینو و پاسخ لایت کوین

زمانی که رمزارزها برای اولین بار در ۲۰۱۰ محبوبیت پیدا کردند، واقعا همینطور بود، اما اکنون LTC به عنوان یک زامبی کوین (ارزهایی که مدتی فعال بوده‌اند اما بعد از کاهش قیمت یا همان ترکیدن حباب قیمتی به شدت با کاهش ارزش مواجه شده‌اند و دیگر خریداری ندارند) همتراز با EOS و XRP در نظر گرفته می‌شود. در حالی که لایت کوین زمانی یکی از سه ارز دیجیتال برتر بود، اما طبق آمار CoinMarketCap در حال حاضر از نظر ارزش بازار با ۳/۹ میلیارد دلار در رتبه بیستم قرار دارد.


لایت کوین کمبود تقاضا و علاقه را تجربه می‌کند


بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال معتقدند که این به دلیل تقاضای بسیار کم و علاقه کاربران به بلاک چین لایت کوین و رمزارز LTC است. با وجود ادامه توسعه، کنفرانس های منظم و فعالیت های استخراج، به نظر می‌رسد که لایت کوین هرگز نتوانسته است از زیر سایه رقبای موفق تر خود خارج شود. امثال SHIB و DOGE یا SOL در چند سال گذشته به سادگی از LTC سبقت گرفته‌اند و از قدرت رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده‌اند و تبلیغاتی در مقیاس جهانی به راه انداخته‌اند.


در عین حال، تعداد کمی از مردم می‌دانند که لایت کوین تقریبا تنها بلاک چین باقی مانده است که برخلاف همان سولانا (SOL) تا به حال هرگز فعالیتش متوقف نشده است. لایت کوین همچنین با موفقیت افزونه MimbleWimble را معرفی کرد که به آن اجازه داد تا با پنهان کردن نام فرستنده و تعداد رزمارزهای ارسال شده، خصوصی تر شود. اما در نتیجه آن، صرافی های بزرگ کره جنوبی تصمیم گرفتند LTC را از پلتفرم خود حذف کنند.


ارزش بازار تقریبا ۳/۹ میلیارد دلاری برای لایت کوین بسیار کم به نظر می‌رسد، زیرا این پروژه رمزارزی در طول زمان اثبات شده است، اما تیم آن بدیهی است که باید کاری در مورد علاقه بازار و تقاضا انجام دهد، در غیر این صورت LTC هرگز نمی‌تواند از وضعیت زامبی گونه خود خلاص شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0