آکادمی هلاکوئی
1401/01/19
21:00
سه دلیل برای رشد ۲۰ درصدی Near Protocol

طبق داده‌های CoinMarketCap، پروتکل Near (NEAR) در میان…

طبق داده‌های CoinMarketCap، پروتکل Near (NEAR) در میان افت قیمتی که در کل بازار ارزهای دیجیتال دیده می‌شود، عملکرد بهتری داشته است. NEAR در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲ درصد رشد داشته است و آن را به بهترین عملکرد در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر روز تبدیل کرده است. با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه شده است، اما قیمت این رمزارز در عرض یک هفته ۳۷/۹۳ درصد افزایش یافته است.


در اینجا سه دلیل بالقوه برای افزایش قیمت Near آورده شده است:


بودجه ۳۵۰ میلیون دلاری


Near Protocol (NEAR) پس از اعلامیه در ۶ آوریل (۱۷ فروردین) مبنی بر جمع آوری ۳۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری Tiger Global، یک صندوق تامینی مستقر در نیویورک، افزایش قیمت داشت. NEAR Protocol قبلا یک دور سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری به رهبری Three Arrows Capital ،Alameda و Jump در ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) انجام داده بود.


پس از انتشار این خبر، Near protocol با چهار روز متوالی افزایش قیمت، در ۸ آوریل (۱۹ فروردین) به بالاترین قیمت ۱۹/۷۹ دلار رسید. Near در زمان انتشار این مقاله با قیمت ۱۹/۳۳ دلار معامله می‌شد.


احساسات مثبت به عنوان سومین دارایی بزرگ DCG


بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیر عامل Digital Currency Group اخیرا در توییتی فاش کرد که رمزارز Near Protocol سومین هولدینگ بزرگ این شرکت است.


Near Protocol یک بلاک چین با قرارداد هوشمند است که برای میزبانی برنامه های غیرمتمرکز (dApps) طراحی شده است. با استفاده از شاردینگ پویا، این رقیب اتریوم امیدوار است به مقیاس پذیری بالایی دست یابد، که به شبکه اجازه می دهد تا با افزایش تعداد نودها، ظرفیت خود را افزایش دهد.


همکاری های اخیر


بنیاد NEAR اعلام کرده است که Orange DAO، یک مجموعه رمزارزی که توسط فارغ‌التحصیلان Y Combinator برای حمایت از استارت‌آپ‌های Web۳ ایجاد شده است، NEAR را به‌عنوان بلاک چین لایه ۱ ترجیحی خود انتخاب کرده است.


در حالی که موجی از سرمایه گذاری های خطرپذیر در پروژه های مبتنی بر NEAR در اواخر سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲ رخ داده است، Near protocol اعلام کرده چندین مورد دیگر، به ویژه پروژه ها و برنامه های DeFi مبتنی بر NEAR و Aurora را در هفته های بعد آشکار می‌کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0