تحلیل کاربردی هلالات
1400/05/09
12:32
#صنایع #تجهیزات #ماشین_آلات #بهار_1400 همانطور که اشاره شد نگاه ما TTM و Forward به صورت تقویمی است و به سال مالی شرکت ها وزن کمتری می دهیم. #بموت...

#صنایع #تجهیزات #ماشین_آلات #بهار_۱۴۰۰



همانطور که اشاره شد نگاه ما TTM و Forward به صورت تقویمی است و به سال مالی شرکت ها وزن کمتری می دهیم. #بموتو در این گروه سال مالی منتهی به شهریور دارد اما بررسی ما بر اساس ۴ فصل سال ۹۹ و ۴ فصل سال ۱۴۰۰ است.



۹نماد مورد بررسی ما ۱.۳همت در بهار سال قبل درآمد داشتند و در بهار جاری به ۲.۵همت درآمد رسیدند که رشد اسمی آن ۷۷درصد بوده اما بهترین رشد را #مادیرا #بسویچ #لبوتان #لسرما داشتند. (محاسبه نرخ رشد وزنی نیست)



در این دوره ۱۸درصد درآمد تحلیلی ما محقق شده که #مادیرا #بموتو #بسویچ #لسرما اعداد مناسب تری در مقایسه با کل گروه را پوشش دادند.



در تحقق سود، #مادیرا اولین سال است که تلفیقی گزارش می کند لذا در تلفیق پوششی در سطح انتظارمان داشته است، وضع برای #بسویچ #لسرما هم مطلوب بوده اما توجه کنیم که بسیاری از شرکت های این گروه مانند #لبوتان #لابسا و نظایر آن فروش فصلی و نوسان حاشیه سود دارند، ازین جهت، باید هر فصل را جداگانه بررسی کرد.



در پایان زمستان P.e ttm این ها ۱۳ بود، همکنون با گزارش بهار به ۱۲.۲ رسید. بهترین TTM ها را #مادیرا #لابسا #بموتو #لسرما دارند.



انتظار تحلیلی ما این است که p.e fw گروه به ۹ برسد اما بهترین p.e ها را #مادیرا #لابسا #بموتو #لسرما #لبوتان خواهند داشت.

انتهای خبر

0
0