آکادمی هلاکوئی
1400/10/12
13:10
همکاری MassBit با پالیگان برای راه حل برنامه Web۳

نمایه سازی زنجیره ای(Cross-chain indexing) یک جهش بزرگ…

نمایه سازی زنجیره ای(Cross-chain indexing) یک جهش بزرگ برای هر توسعه زنجیره ای است، زیرا به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا داده های بسیار مفید را برای کمک به پروژه های خود جستجو و تجزیه و تحلیل کنند. همچنین حدود ۸۰ درصد از یک خط کاری را به یک تیم توسعه‌دهنده حذف می‌کند، بنابراین توسعه پروژه را قادر می‌سازد تا مقدار زیادی از منابع را روی سایر وظایف مهم متمرکز کند. پروژه های دیفای فعلی پالیگان(Polygon)، مانند Aave، Curve، ۰x، Balancer و ۱inch مطمئنا از قدرت تحلیلی CCI بهره می برند.


از آنجایی که پالیگان راه‌حل‌هایی برای مقیاس‌پذیری بیشتر ارائه می دهد ، این ادغام با MassBit کل جامعه پالیگان را قادر می‌سازد تا به روش‌های جدید و غیرمنتظره دست یابی پیدا و رشد کنند.


همکاری آینده نیز شایان ذکر است، زیرا MassBit دو محصول هم افزایی دیگر در دسترس شرکای خود دارد. یکی از آنها MassBit Route است، یک BDN برای بلاک چین، که از پروتکل قدرتمند MassBit استفاده می کند. هنگام استقرار، پروتکل MB کارکنان وظایف مشابه را تشویق می کند تا کار یکدیگر را بررسی کنند و از صداقت در سیستم اطمینان حاصل کنند. مورد دوم MassBit Insights است، ابزار مرجع بلاک چین که بینش عمیقی در مورد قیمت، تعداد تراکنش ها، دوره فعلی، ارزش بازار، اسلات و همچنین داده های تحلیلی عمیق تری ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد پروتکل ها یا پروژه های خاص را درک کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: massbit.medium


انتهای خبر

0
0