ارزینکس
1400/03/30
20:15
💢‌یک بانک انگلیسی می‌خواهد فعالیت بایننس و کراکن را ممنوع کند 🔘 به گزارش روزنامه انگلیسی تایمز، بانک TSB قصد دارد مشتریان خود را از خرید رمزارزها...

💢‌یک بانک انگلیسی می‌خواهد فعالیت بایننس و کراکن را ممنوع کند



🔘 به گزارش روزنامه انگلیسی تایمز، بانک TSB قصد دارد مشتریان خود را از خرید رمزارزها با وجوه تحت مدیریت این بانک منع کند. در این گزارش آمده که TSB نگران نرخ "بیش از حد زیاد" کلاهبرداری مربوط به مبادلات رمزارزی در کشور است. بانک TSB بنا به داده‌های آماری یک ماهه خود از تاریخ ۱۵ مارچ تا ۱۵ اپریل حداقل ۸۴۹ مورد شکایت در رابطه با "کلاهبرداری" توسط کاربران بایننس دریافت کرده است و مدعیست همه تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با صرافی بایننس بی فایده بوده است. از طرفی صرافی بایننس نیز اعلام کرده تا به حال پیامی از طرف این بانک دریافت نکرده است.



🔘 گزارش‌های کلاهبرداری‌ها برای این بانک مسئله مهمی است زیرا خدمات محافظت از انواع کلاهبرداری‌ها را ارائه می‌دهد که در آن پول از دست رفته را تحت شرایطی به قربانی کلاهبرداری، پس می دهد. تاکنون، بانک TSB هیچ بیانیه رسمی در مورد موضع خود در قبال ممنوعیت کار با صرافی‌های بایننس و کراکن صادر نکرده است. علاقه نهادهای نظارتی انگلیس به نظارت بر فعالیت‌های مربوط به رمزارزها در حال افزایش است.



📌 منبع خبر




انتهای خبر

0
0