بورس پرس
1401/06/29
14:50
معاملات مشکوک دو شرکت لیزینگ، دو سیمانی، یک انبوه ساز + ۱۰ نماد

در روز افت ۶.۷ هزار واحدی شاخص، دو شرکت لیزینگ، دو سهم سیمانی، یک انبوه ساز به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم با گرایش به تک نمادها آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۶۷۶۱ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۳۶۷ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۲.۷ و ۷.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، شستا، سایپا، ایران خودرو به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۴۵۶، ۲۵۵، ۱۷۶، ۱۶۱ و ۱۰۱ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۵ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، سرمایه گذاری دانایان شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه با رشد عجیب ۴۹۵ هزار و ۶۰۰ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۱۷۲.۶ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های توسعه سرمایه و صنعت غدیر ، ریل پرداز سیر، زغال سنگ پرورده طبس ، لیزینگ ایران و شرق ، لیزینگ کارآفرین ، نورد آلومینیوم ، جوش و اکسیژن ، سیمان بهبهان، هتل پارسیان کوثر اصفهان ، رادیاتور ایران ، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ، گروه فن آوا ، کالسیمین و فرآورده های نسوز ایران ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت لیزینگی، دو سهم سیمانی، یک انبوه ساز به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0