آکادمی هلاکوئی
1400/07/30
00:00
صرافی RavenDex مبتنی بر کاردانو، از نسخه آزمایشی فرانت اند رونمایی کرد!

علاقه مندان و معامله گران ارزهای رمزنگاری شده…

علاقه مندان و معامله گران ارزهای رمزنگاری شده می توانند با رابط کاربری یک صرافی غیرمتمرکز پیشگام که از بزرگترین بلاک چین اثبات سهام ( PoS )، کاردانو یعنی (ADA) استفاده می کند، آزمایش کنند.


ریون دکس ( RavenDex ) نسخه ی نمایشی فرانت اند ( frontend ) را منتشر کرد


طبق اعلامیه رسمی که توسط تیم RavenDex به اشتراک گذاشته شده است، نسخه آزمایشی فرانت اند ( UX/UI ) برای آزمایش، منتشر شده است.


RavenDex - صرافی RavenDex مبتنی بر کاردانو، از نسخه آزمایشی فرانت اند رونمایی کرد!

این اولین اعلان پیشرفت فنی، پس از اتمام فروش ویژه توکن خصوصی دارایی اصلی آن، ریو ( RAVE ) است.


بنابراین، این نمایش عملیاتی RavenDex و کاربرد توکن RAVE آن برای پذیرندگان اولیه میباشد که در فروش توکن‌های خصوصی شرکت کردند.


تیم RavenDex Labs ، در پشت صحنه توسعه و ارتقای این پلتفرم میباشد. این تیم بر پیشرفت ابزارهای معاملاتی در اکوسیستم برنامه های کاربردی غیرمتمرکز نوپای کاردانو، متمرکز شده است.


فروش توکن Seed ریو در یک کارت میباشد


همچنین، این تیم جزئیات مرحله بعدی بودجه خود را به اشتراک گذاشت، یعنی فروش توکن عمومی “ Seed ” توکن RAVE . در حال حاضر، خرید توکن های RAVE تنها گزینه برای علاقه مندان به پیوستن به پلتفرم RavenDex است.


فروش توکن خصوصی RavenDex در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۸ مهر) آغاز شده است. از تمام علاقه مندان به راه حل های کاردانو به عنوان مشارکت کنندگان اولیه RAVE استقبال می شود.


تیم RavenDex قرار است با اعضای سابق پلوتوس پوینر ( Plutus Pioneer )، در یک برنامه توسعه، برای توسعه دهندگان متمرکز بر کاردانو، همکاری کند. نسخه بعدی، RavenDex را به راه اندازی شبکه اصلی نزدیک می کند.


همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده است، توسعه دهندگان کاردانو، Input Output HK ، یک دور رای گیری پروجکت کاتالیست فاند۶ ( Project Catalyst Fund۶ ) را تکمیل کردند.


در مجموع ۷۱۱ پروژه برای تامین مالی و پشتیبانی مشاوره در ششمین تکرار Project Catalyst ، درخواست دادند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0