آکادمی هلاکوئی
1400/12/08
18:40
رمزارز چین لینک می تواند بین ماه های آوریل و اوت رشد قابل توجهی را تجربه کند

رمزارز چین لینک (LINK) می تواند برای رسیدن…

رمزارز چین لینک (LINK) می تواند برای رسیدن به دوره ای با سود های مثبت از ماه آوریل(فروردین-اردیبهشت) الی ماه اوت(مرداد-شهریور) آماده شود. تیموتی پیترسون(Timothy Peterson)، تحلیلگر رمزارزها در شرکت سرمایه گذاری Cane Island Alternative Investors ، بر اساس داده های گذشته و تاریخی رمزارز چین لینک را مورد بررسی قرار داد. بنا بر اعلام آقای پیترسون ، اگر قرار باشد که تاریخ مجدد تکرار شود ، چین لینک به طور میانگین می تواند ۱۶۰ درصد رشد کند


آقای پیترسون پیش بینی خود در رابطه با رمزارز چین لینک در توییتی به اشتراک گذاشت:


screenshot en.ethereumworldnews.com 2022.02.27 18 49 35 300x254 - رمزارز چین لینک می تواند بین ماه های آوریل و اوت رشد قابل توجهی را تجربه کند

چین لینک می‌تواند از ابتدای ماه آوریل تا پایان ماه اوت یک روند مثبت را به دنبال داشته باشد.



نمودار روزانه جفت ارز LINK/USDT :


با نگاهی مختصر به نمودار روزانه جفت ارزLINK/USDT ملاحظه می شود که چین لینک در مسیر به دست آوردن سطح مهم ۱۵ دلاری به عنوان سطح حمایتی خود است. این دارایی دیجیتال پیش از این به دنبال فروش یکجا و ارزان بازار ارزهای دیجیتال در پی ورود نیروهای روسی به اوکراین در اوایل این هفته، به کف قیمت ۱۱.۴۰ دلاری کاهش یافته بود.


screenshot en.ethereumworldnews.com 2022.02.27 18 49 22 300x182 - رمزارز چین لینک می تواند بین ماه های آوریل و اوت رشد قابل توجهی را تجربه کند

بر اساس این نمودار، قیمت فعلی LINK آخرین بار در ژوئیه ۲۰۲۱(تیر-مرداد ۱۴۰۰) و ژانویه(دی ۱۳۹۹) تجربه شد. علاوه بر آن، چین لینک درحال حاضر در ناحیه خرسی قرار دارد. با توجه به اینکه چین لینک زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه (سفید)، میانگین متحرک ۱۰۰ روزه (زرد) و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه معامله می شود ، این آلت کوین در ناحیه خرسی قرار دارد.


با این حال،شاخص های MFI، MACD و RSI در تایم فریم روزانه حاکی از قرارگیری LINK در ناحیه اشباع فروش است که می تواند با تغییر روند چین لینک در روزهای آینده دنبال شود.


با توجه به شرایط بحرانی بین روسیه و اوکراین توصیه می شود که معامله گران در معاملات چین لینک احتیاط کنند.


پیش بینی آقای پترسون در ابن بازه زمانی حاکی از رشد ۱۶۰ درصد قیمت چین لینک از کف ۱۱.۴۰ دلاری و رسیدن آن به سطح ۳۰ دلاری است.


با توجه به تنش‌های ژئوپلیتیکی بین روسیه و اوکراین، بازارهای رمزارز و سنتی بسیار بی‌ثبات هستند. جنگ ها علاوه بر ایجاد تورم باعث فروش عجولانه در بازارهای مالی می شوند ، زیرا سرمایه گذاران به دنبال حفظ سرمایه های خود در برابر نوسانات بازارها هستند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: en.ethereumworldnews


انتهای خبر

0
0