آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
10:50
غول اجاره مکان های اقامتی ،به زودی رمزارزها را به عنوان شیوه پرداخت می پذیرد

ایربی‌ان‌بی (Airbnb) ،بازارگاه مجازی در زمینهٔ اجارهٔ مکان‌های…

ایربی‌ان‌بی (Airbnb) ،بازارگاه مجازی در زمینهٔ اجارهٔ مکان‌های اقامتی می‌تواند در مسیر پذیرش رمزارزها به عنوان شیوه پرداخت در سال ۲۰۲۲ باشد.


مدیرعامل آن ، برایان چسکی(Brian Chesky) اخیرا در توییتی اعلام کرد که رزرو اقامتگاه به وسیله رمزارزها ،درخواست شماره یک کاربران در سال جاری است.


screenshot u.today 2022.01.05 10 56 58 291x300 - غول اجاره مکان های اقامتی ،به زودی رمزارزها را به عنوان شیوه پرداخت می پذیرد

در ۳ ژانویه(۱۳ دی)، آقای چسکی از دنبال کنندگان حساب توییتری خود تقاضا کرد که هر گونه پیشنهادات در رابطه با ایربی‌ان‌بی را ارائه دهند. پس از بررسی هزاران توییت، وی به این نتیجه رسید که رمزارزها در بین سایر پیشنهادات پیشتاز هستند.


بنا بر اعلام آقای چسکی، وی ایده‌های متنوعی را در زمینه توکن مطالعه کرده است که به احتمال زیاد حاکی از مسیر آینده شرکت ایربی‌ان‌بی برای رمزارزها است که به یک ویا دو توکن محدود نخواهد بود.


وی همچنین افزود که ایربی‌ان‌بی از سال ۲۰۱۳ تاکنون ، ۳۳۶ میلیارد دلار پرداخت را پردازش کرده است.


ایربی‌ان‌بی در حال حاضر شیوه های پرداخت از قبیل Visa، MasterCard، Apple Pay، Google Pay و PayPal را می پذیرد.


در ماه سپتامبر(شهریور-مهر)، آقای چسکی به رسانه Fox Business گفت که ایربی‌ان‌بی درخواست‌های زیادی در رابطه با پرداخت‌های ارز دیجیتال دریافت کرده است.


این شرکت در پذیره نویسی عرضه اولیه خود (IPO) اعلام کرد که این شرکت باید با فناوری‌های پیشرفته از قبیل ارزهای دیجیتال و بلاک چین سازگار شود تا در آینده موفق حفظ شود.


پلتفرم شماره یک اجاره اقامتگاه در جهان، خدمات انعام بیت کوین ChangeTip را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد.


شایان ذکر است که برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong)، مدیر عامل صرافی کوین بیس، یکی از ثروتمندترین افراد جهان، کارمند سابق ایربی‌ان‌بی است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0