بورسینه
1400/09/03
09:52
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۶۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #خمحور، #لپارس و #گشان به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت تولید محور خودرو ۲۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش #دپارسح، #وشمال و #وسخوز در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۲۰میلیارد تومان (۷۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۴۰میلیارد تومان (۵۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مواد ویژه لیا با نماد (#شلیا) به ۵.۹درصد کل تعداد سهام آن می رسد.



🔹«خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش ۷۵میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0