آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
20:10
جاستین سان، خواهان خرید NFT جک دورسی! پیشنهاد ها به ۲ میلیون دلار رسید!

پیشنهاد ها برای خرید NFT اولین توییت منتشر…

پیشنهاد ها برای خرید NFT اولین توییت منتشر شده در تاریخ توییتر، در حال افزایش است.


جک دورسی، مدیر عامل توییتر، اولین توییتی که خودش، اولین بار در توییتر منتشر کرد را به عنوان یک توکن NFT، برای فروش قرار داده است. این توکن در پلتفرم های NFT زیادی قرار داده شده است و سیلی از پیشنهاد های بزرگ برای خرید آن سرازیر شده است. بیشترین پیشنهاد مربوط به جاستین سان، بنیانگذار ترون و مدیر عامل BitTorrent، بوده است. او پیشنهاد ۲ میلیون دلاری را برای خرید این NFT، ارائه داده است. او در این حراجی، با Sina Estavi رقابت می کند. در حساب LinkedIn این شخص آمده که او مدیر عامل CryptoLand & Bridge در کشور مالزی می باشد.


Valuables، یک پلتفرم بر بستر شبکه ی اتریوم می باشد که توسط Cent ساخته شده است. این پلتفرم به کاربران توییتر اجازه می دهد تا توییت های خود را به دیگران بفروشند. این توییت ها به عنوان نسخه ی امضا شده توسط آن ها به فروش می رسد.


این توییت، یکی از توییت هایی می باشد که جاستین سان ارزش آن را ۲ میلیون دلار می داند.


از دورسی به عنوان یکی از هواداران بیت کوین، یاد می شود. به عنوان مثال دو شرکت Cash App و Square که مالکیت آن ها متعلق به دورسی می باشد، مقادیر زیادی بیت کوین خریداری کرده اند و یا مبادله ی بیت کوین را برای کاربران فراهم می آورد. همچنین دورسی در پروژه ی Lightning Labs سرمایه گذاری کرده است. این پروژه به دنبال فراهم آوردن راه حلی برای مشکل مقیاس پذیری شبکه ی بیت کوین می باشد.


این اقدام دورسی، نشانگر اولین علاقه ی او به اتریوم می باشد. بسیاری در صنعت تکنولوژی معتقد اند که رشد اخیر پروژه های NFT می تواند توضیح دهنده ی اقدام اخیر شرکت Square برای خریداری سایت استریم موسیقی Tidal باشد. قبل از این اعلامیه، دورسی همکاری خود با رپر محبوب یعنی Jay-Z اعلام کرده بود. این همکاری به منظور گسترش استفاده از بیت کوین در آفریقا، می باشد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0