اقتصاد آنلاین
1400/04/28
15:17
کدال ‌نگر ۲۸تیر۱۴۰۰ / صورت های مالی فصلی شرکت ‌ها منتشر شد

مجوز افزایش سرمایه شرکت بورس اوراق بهادار تهران صادر شد، شنفت و شرانل از افزایش قیمت روغن موتور خبر دادند و میدکو متحمل زیان ۱۲میلیارد تومانی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی ؛ کدال‌نگر ۲۸ تیر ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«غمینو»: هیات مدیره شرکت صنایع غذایی مینو شرق پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته به سهامداران ارائه کرد.


«وسکاب»: افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها از محل سود انباشته ثبت شد.


«بورس»: مجوز افزایش سرمایه شرکت بورس اوراق بهادار تهران صادر شد. این افزایش سرمایه ۲۵۰درصدی و از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها خواهد بود.


«کحافظ»: مجوز افزایش سرمایه ۵۰۰درصدی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد.


«قاسم»: هیات مدیره شرکت قاسم ایران پیشنهادی مبنی بر افزایش سرمایه ۱۶۰۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته به سهامداران ارائه کرد.


اطلاعیه‌ها

«کنور»: شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور از واگذاری ۳۹۲میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات خبر داد.


«شنفت» و «شرانل»: شرکت‌های نفت پارس و نفت ایرانول اعلام کردند قیمت انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی افزایش خواهد یافت.


«کاما»: شرکت باما از شرکت در مناقصه سرمایه‌گذاری در پروژه تولید فروکروم خبر داد.


«امید»: شرکت تامین سرمایه امید از پذیرش تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری اصفهان و کرمانشاه خبر داد.


«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران از برگزاری مزایده فروش یک قطعه زمین به نام کوهستان به مساحت ۱۰,۹۸۵ متر مربع واقع در تهران خبر داد.


«قثابت»: شرکت کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان اعلام کرد از فروش بخشی از سهام خود در نمادهای قجام و قیستو، ۱۷میلیاد تومان سود کسب کرد.


پرداخت سود

«وپترو»: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، سود سهامداران حقیقی خود را از تاریخ چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰، از طریق واریز به حساب‌های آن‌ها در سامانه سجام پرداخت خواهد کرد.


صورت‌های مالی

«نوین»: طبق صورت مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، شرکت بیمه نوین، در این مدت ۶۷میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم به ۲۵۸ریال رقم خورد.


«ساربیل»: سود خالص شرکت سیمان آرتا اردبیل، در ۶ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، با ۶۳درصد افزایش به ۵۸میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم ساربیل ۱,۲۱۷ریال رقم خورد.


«خموتور»: شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «خموتور» طی یک سال گذشته ۱۵میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که حاکی از افزایش ۴۹۴درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم خموتور ۱۱۰ریال رقم خورد.


«خفنر»: شرکت فنر سازی خاور، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱ را منتشر کرد که طبق آن «خفنر» طی این مدت هشت میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که نشان از افزایش ۴۷۴درصدی این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارد.


«تملت»: سود خالص شرکت تامین سرمایه بانک ملت، در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، با ۱۲درصد افزایش به ۱۲۵میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم تملت ۱۱۴ریال رقم خورد.


«البرز»: شرکت بیمه البرز، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱ را منتشر کرد. «البرز» طی این مدت ۳۰۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که نسبت به سال گذشته ۱۹۵درصد افزایش یافته است. به این ترتیب سود خالص هر سهم البرز به ۲۰۷ریال رسید.


«ومهان»: طبق صورت مالی در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، در این مدت ۷۶۴میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۱۷درصد کاهش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم ۷۶۴ریال رقم خورد.


«سصفها»: سود خالص شرکت سیمان اصفهان، در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، با ۳۸۲درصد افزایش به ۲۷میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم سصفها ۵۴۱ریال رقم خورد.


«تنوین»: شرکت تامین سرمایه نوین، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱ را منتشر کرد که طبق آن «تنوین» طی این مدت ۲۵۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که نشان از افزایش چهار درصدی این مبلغ نسبت به دوره مشابه گذشته دارد.


«ثبهساز»: بر اساس صورت مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، شرکت بهساز کاشانه تهران، در این مدت ۲۲۰میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۲۱۸درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم به ۱۰۹ریال رسید.


«ثالوند»: طبق صورت مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، در این مدت ۵۱میلیارد تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم به ۱,۰۲۵ریال رقم خورد.


«غشهد»: سود خالص شرکت شهد ایران، در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، با یک درصد کاهش به سه میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم غشهد ۴۵ریال رقم خورد.


«میدکو»: شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱ را منتشر کرد که طبق آن «میدکو» طی این مدت ۱۲میلیارد تومان زیان، متحمل شده ‌است.


«حآسا»: طبق صورت مالی در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، شرکت آسیا سیر ارس، در این مدت هشت میلیارد و ۲۳۰تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره گذشته ۸۰درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم ۱۰۳ریال رقم خورد.


«فاراک»: سود خالص شرکت ماشین سازی اراک، در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، با ۱۹۶درصد افزایش به ۴۳میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم فاراک ۳۰ریال رقم خورد.


«وهور»: شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱ را منتشر کرد که طبق آن «وهور» طی این مدت ۳۳میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‌است که نشان از افزایش ۵۶درصدی این مبلغ نسبت به دوره مشابه گذشته دارد.


«والبر»: بر اساس صورت مالی سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۳.۳۱، شرکت گروه دارویی البرز، در این مدت یک میلیارد و ۳۹۰میلیون تومان سود خالص کسب کرد که این عدد نسبت به دوره گذشته تقریبا نصف شده است. همچنین سود خالص هر سهم به ۲ریال رسید.

انتهای خبر

0
0