بورس۲۴
1400/12/22
13:06
چرخش شاخص از منفی به مثبت/ افت ۲۴ درصدی ارزش معاملات خرد

ارزش معاملات خرد امروز حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به دیروز ۲۴ درصد افت داشت. صنایع فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانک ها و موسسات در صدر ارزش معاملات امروز قرار گرفتند.

چرخش شاخص از منفی به مثبت/ افت 24 درصدی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به دیروز ۲۴ درصد افت داشت. صنایع فلزات اساسی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانک ها و موسسات در صدر ارزش معاملات امروز قرار گرفتند.


تراز نقدینگی حقیقی منفی ۲۰۶ میلیارد تومان بود. خروج پول خرد نسبت به دیروز به طور قابل ملاحظه ای کاهش داشت. بیشترین خروج پول خرد از نمادهای وگردش، بپاس، فملی، خودرو، خساپا، میدکو، شستا، ومعادن و چکاپا صورت گرفت. در مقابل نمادهای کگل، اتکام، بالاس، شتران، کچاد، کنور، شیران، فنفت، کمنگنز و وساپا بیشترین ورود پول از سوی حقیقی های بازار را تجربه کردند.


شاخص کل که در یکساعت ابتدایی بازار امروز بیش از یک هزار واحد افت کرده بود در ادامه با بهبود وضعیت معاملات و تقویت تقاضا در نمادهای بزرگ بازار همچون پالایشی، خودرویی و بانکی تغییر مسیر داد و در انتها بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد بالاتر از ارتفاع دیروز ایستاد. کگل، شتران، کچاد، فولاد، شبندر و شپنا مهمترین نقش را در رشد امروز شاخص ایفا کردند و شستا بیشترین اثر منفی را بر آن گذاشت.


شاخص هموزن اما ۳۶۸ واحد منفی خورد. شاخص فرابورس نیز ۲۸ واحد کاهش داشت.

انتهای خبر

0
0