آکادمی هلاکوئی
1400/07/11
11:30
کلیسایی در می سی سی، پی بیت کوین ، اتریوم و سایر رمزارزها را به عنوان گزینه اهدا فراهم می کند

به گزارش Baptist Press ، یکشنبه گذشته ،…

به گزارش Baptist Press ، یکشنبه گذشته ، کلیسای Back Bay در سنت مارتین ، می سی سی پی ، اولین کلیسای باپتیست جنوبی شناخته شده بود که ارز دیجیتال را به عنوان یک روش اهدا پول ارائه می دهد.


کشیش آدام بنت ، بومی ساحل خلیج می سی سی پی ، که از سال ۲۰۰۵(۱۳۸۴) در خدمت تمام وقت است ، در کنار کانالهای سنتی تر ، کریپتو را به عنوان یک راه اهدا معرفی کرد.


اعضای کلیسا از طریق کریپتو کمک می کنند


بنت ، فردی که خود را خوره فن آوری توصیف می کند گفت: “امروزه [در کلیساها] عادی نیست ، اما می تواند در آینده باشد زیرا افراد بیشتری به رمزارزها علاقه مند می شوند.” ،علاوه بر بیت کوین (BTC) تصمیم گرفت Ethereum (ETH) و همچنین Bitcoin Cash (BCH) ، DAI ، Dogecoin (DOGE) ، Litecoin (LTC) و USD Coin (USDC) را به عنوان یک گزینه اهدا شامل کند.


بنت به Baptist Press گفت: “من با چند نفر دیگر در کلیسا که به کریپتو علاقه داشتند صحبت کردم ، که به یک بحث در مورد آن تبدیل شد.”


وی افزود “سپس من تحقیقاتی انجام دادم و متوجه شدم که ارتش نجات آن را می پذیرد. من به پلتفرم آنها نگاه کردم و در نهایت تصمیم گرفتم که از یک برنامه متفاوت برای ما استفاده کنم. ” در حالی که دیگران را تشویق می کند تا تحقیقات گسترده خود را قبل از پیروی از آنها انجام دهند.


“یکی از دلایلی که Back Bay این کار را انجام داد این است که من یک پذیرنده زودهنگام هستم و دوست دارم جزو اولین استفاده کنندگان هر چیز باشم. اما ما افراد دیگری داریم که روی کریپتو سرمایه گذاری کرده اند. بنت توضیح می دهد ، ما می خواهیم برخی از دارایی های خود را که سرمایه گذاری کرده ایم ، بگیریم ، شاهد افزایش ارزش آن باشیم و آن را در خدمت کلیسا قرار دهیم. “در حالی که تکرار کرد فعلا کلیسا به صورت محتاطانه وارد کریپتو می شود.


کریپتو و کار تبلیغی


این پذیرنده زودهنگام ، که معتقد است کریپتو می تواند در ارائه کمک در کشورهایی که دارای سیستم های مالی مشکل دار یا موقتا مشکل دار هستند کمک کند. “این یک دارایی است. بنابراین اگر کسی بخواهد مانند یک قطعه زمین آن را به کلیسای ما اهدا کند ، می تواند. سپس می توانیم آن را بفروشیم و از آن پول برای ماموریت خدا استفاده کنیم. “


وی گفت: “در حال حاضر سازمان های غیر انتفاعی از کریپتو برای انتقال ارزش از کشوری به کشور دیگر استفاده می کنند.” و افزود: “تراکنشها در برخی از کشورهای جهان سوم نمی تواند سریع و ارزان انجام شود.”


بنت خاطرنشان کرد که این سازمان های غیرانتفاعی از کریپتو برای تامین مالی کارآمد پروژه هایی مانند ساخت چاه استفاده می کنند.


او گفت: “برای کارهای تبلیغی ، افرادی داریم که در برخی از این مناطق هستند.”


“ما می توانیم به سرعت ، در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه ، به آنها پول پرداخت کنیم با هزینه بسیار ناچیز شاید صدم درصد . “ سپس آنها به هر ارز مورد نیاز برای انجام عملی تراکنشها منتقل می کنند





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptoslate


انتهای خبر

0
0