بورس پرس
1401/06/22
14:50
معاملات مشکوک بانک فرابورسی، شرکت سیمانی، سه سرمایه گذاری + ۱۰ نماد

در روز رشد ۴۱۵۶ واحدی شاخص، بانک فرابورسی، شرکت سیمانی، سه سرمایه گذاری به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم با نوسان مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۴۱۵۶ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۳۹۳ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۶ و ۱۰.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، ایران خودرو، شستا، بانک دی به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۳۳۱، ۳۱۴، ۲۶۴، ۲۴۶ و ۱۶۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، آتیه داده پرداز حاضر در بازار دوم فرابورس با افت اندک قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۱۵.۲ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های معدنی املاح ایران ، شیشه و گاز، قند تربت جام ، فروسیلیس ایران ، سرمایه گذاری صنعت بیمه، بانک رسالت ، سرمایه گذاری صبا تامین ، شکر شاهرود، تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، سرمایه گذاری آتیه دماوند ، پلاسکو کار سایپا ، سیمان خوزستان، کارگزاران پارس و واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک فرابورسی، سهم سیمانی، سه شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0