اقتصاد آنلاین
1400/03/04
17:01
برق ۱۴دستگاه اداری پرمصرف در تهران امروز قطع شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در ادامه قطع برق ادارات پرمصرف پایتخت، روز سه شنبه ۴ خردادماه، برق ۱۴ دستگاه اداری پرمصرف توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قطع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، حمیدرضا منصوری روز سه شنبه با تاکید بر شکننده بودن شرایط مصرف برق در تهران گفت: اگرچه امروز و روز گذشته با همکاری خوب مردم، خاموشی برنامه ریزی شده ای در تهران اعمال نشده است اما در شرایط فعلی، ادامه همراهی شهروندان به منظور جلوگیری از بروز اختلال در شبکه توزیع برق، ضروری است.


وی خاطرنشان کرد: در ادامه طرح برخورد با ادارات پرمصرف که طبق دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو، مصرف برق خود را کاهش نداده اند امروز؛ ۴ خردادماه نیز برق ۱۴ دستگاه اداری پرمصرف با اخطار قبلی، قطع شد.


این مقام مسئول از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، تاسیسات دریایی ایران، پژوهشگاه صنعت نفت، شرکت مخابرات ایران و شهرداری منطقه ۲۲ به عنوان برخی از اداراتی که امروز، مشمول قطع برق شده اند، نام برد و از تمامی مشترکان اداری تهران درخواست کرد تا هشدارهای داده شده در خصوص کاهش مصرف برق را جدی بگیرند.


انتهای خبر

0
0