بورس پرس
1401/04/25
14:17
معاملات مشکوک پالایشگاه فرابورسی، ۸ شرکت دارویی + ۶ نماد دیگر

در روز افت ۱۰ هزار واحدی شاخص، پالایشگاه فرابورسی، ۸ شرکت دارویی به همراه ۶ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۰ هزار و یک واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۸۰ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۱ و ۱۸.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، شستا، ایران خودرو، سایپا به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۶۹۳، ۴۱۱، ۳۰۹، ۲۶۵ و ۱۸۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۹ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، سرمایه گذاری ساختمان ایران شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت ۵ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۹۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های دارویی رازک، آبگینه ، پلاستیران ، مبین وان کیش، بیمه ملت ، داروسازی جابربن حیان ، کیمیدارو ، هلدینگ دارویی سبحان، مواد اولیه داروپخش، داروسازی زاگرس فارمد پارس، پالایشگاه لاوان ، کاشی سعدی ، داروسازی آوه سینا و دارویی البرز بالک ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور پالایشگاه فرابورسی، ۸ شرکت دارویی به همراه ۶ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0