بورس۲۴
1400/01/21
12:12
طی هفته گذشته؛ ۲۰۱ هزار قرارداد آتی در بورس کالا منعقد شد

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران تعداد ۲۰۱ هزار و ۲۶ قرارداد آتی به ارزشی بالغ بر ۲۸۸۴ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال در ۱۰ سررسید مختلف و بر پایه دارایی های پسته، زعفران نگین و پوشال، نقره و زیره سبز منعقد شد.

بورس۲۴ : در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران تعداد ۲۰۱ هزار و ۲۶ قرارداد آتی به ارزشی بالغ بر ۲۸۸۴ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال در ۱۰ سررسید مختلف و بر پایه دارایی های پسته، زعفران نگین و پوشال، نقره و زیره سبز منعقد شد.


معامله گران در هفته ای که گذشت تعداد ۱۷۵ هزار و ۸۲۷ قرارداد آتی زعفران نگین در سه سررسید اردیبهشت، تیر و شهریور را در حالی منعقد کردند که ارزشی بالغ بر ۲۲۹۳ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال برای این دارایی پایه به ثبت رسید.


انعقاد ۸۹۲ قرارداد آتی زعفران پوشال نیز در دو سررسید اردیبهشت و شهریور ماه امسال ارزش تقریبی ۸.۵ میلیارد ریالی را در پی داشت.


ثبت انعقاد ۸۴۷ قرارداد آتی پسته در دو سررسید فروردین و خرداد سال جاری به ارزشی بیش از ۱۲۵ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال رقم خورد.


۱۰۱ قرارداد آتی زیره سبز نیز در تنها سررسید خرداد ماه سال جاری منعقد شد و ارزش این معاملات به ۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال بالغ شد.


در دو سررسید فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری نیز ۲۳ هزار و ۳۵۹ قرارداد آتی نقره منعقد شد تا ارزشی بیش از ۴۵۲ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال برای این دارایی پایه ثبت شود.


منبع: کالاخبر


انتهای خبر

0
0