آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
22:30
تحلیل تکنیکال سولانا؛ چهارشنبه ۲۲ دی

با توجه به اینکه بازارهای مالی جهان برای…

با توجه به اینکه بازارهای مالی جهان برای دومین روز متوالی رشد کردند ، قیمت سولانا به بالای سطح ۱۴۲ دلاری افزایش یافت. با افزایش پیشنهادات خرید در محدوده ی قیمتی ۱۳۰ الی ۱۴۰ دلار ، سولانا جهش یافت. حمایت ماهانه S۱، کف قیمتی ۱۲ اکتبر(۲۰ مهر) ، میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA) و خط روند بلندمدت صعودی ، همگی در محدوده مذکور قرار دارند. در این میان ، شاخص (RSI) جهش یافته و از ناحیه اشباع فروش دور شده است.


خرس های SOL در حال حاضر در تلاش هستند در ابتدا قیمت را به زیر حمایت ۱۴۲ دلاری برسانند. با تثبیت سولانا در بالای آن ، مسیر صعود سولانا به سمت سطح ۱۸۰ دلاری هموار به نظر میرسد ، سطحی که به همراه میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه و خط روند صعودی نارنجی به عنوان مقاومت عمل می کند. طی این روند ، سولانا ۲۰ الی ۳۰ درصد رشد می کند و بستگی به ناحیه ورود دارد.


SOLUSD 2022 01 12 10 51 23 637775915277782252 300x175 - تحلیل تکنیکال سولانا؛ چهارشنبه 22 دی

نمودار روزانه جفت ارز SOL/USD تغییر ناگهانی احساسات بازار می تواند سرمایه گذاران را در زمینه سولانا و روند صعودی آن ، نگران کند. با خروج سرمایه گذاران ،امکان کاهش قیمت به زیر سطح ۱۳۰ دلاری محتمل است و به دنبال آن، سولانا به شدت به سمت سطح ۹۰ دلاری سقوط خواهد کرد، سطحی که حمایت ماهانه S۲ وارد عمل می شود. در ناحیه بین ۸۵ تا ۹۵ دلار ، سرمایه‌گذاران می‌توانند وارد بازار شوند و قیمت برای مدت کوتاهی افزایش یابد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0