سهام سودآور
1400/12/21
13:48
📌برنامه تغییر دامه نوسان را به برجام گره نزده‌ایم/ اصلاح ریزساختارهای بورس در زمان ثبات بیش‌تر بازار 🔹رییس سازمان بورس در نشست خبری امروز، در پاسخ...

📌برنامه تغییر دامه نوسان را به برجام گره نزده‌ایم/ اصلاح ریزساختارهای بورس در زمان ثبات بیش‌تر بازار



🔹رییس سازمان بورس در نشست خبری امروز، در پاسخ خبرنگار بورس فروی، تصریح کرد:



⬅️اجرای برنامه تغییر دامنه نوسان را به نتیجه مذاکرات برجام گره نزده‌ایم اما اصلاح ریزساختارهای بورس باید در زمانی اجرا شود که بازار با کمترین نوسان مواجه باشد. در سال آینده که بازار به ثبات بیش‌تری خواهد رسید، تغییر دامنه نوسان هم اجرا خواهد شد.



🔹مجید عشقی، همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما مبنی بر این‌که با توجه به اعلام قوه قضاییه مبنی بر تفهیم اتهام برخی مدیران متخلف بازار در دوره گذشته، آیا سازمان بورس تمهیداتی برای اعاده حقوق سهامداران متضرر در سال گذشته، اندیشیده و به قوه قضاییه ارایه داده است، گفت:



⬅️پرونده‌های متعددی در دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تخلفات بورسی تشکیل شده است و سازمان بورس در جریان جزییات این پرونده‌ها قرار ندارد.



⬅️در خلال بررسی این پرونده‌ها، اگر از سازمان بورس درخواست ارایه اطلاعات، داده‌ها و گزارش‌های لازم انجام شود، ما آنها را در اختیار نهادهای مربوط قرار می‌دهیم. در همین راستا، پرونده‌هایی درباره ظن‌دستکاری، دسترسی به اطلاعات پنهانی وغیره تشکیل شده و در دست بررسی است که بزودی احکام آن‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای خبر

0
0