رمزارز نیوز
1401/03/01
14:00
پیش‌بینی قیمت دوج کوین (هفته اول خرداد)

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین نشان می‌دهد که روند قیمت این میم کوین همچنان نزولی است. این رمزارز طی ۲۴ ساعت… مطالعه مطلب ...

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین نشان می‌دهد که روند قیمت این میم کوین همچنان نزولی است. این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته در محدوده قیمتی ۰٫۰۸ دلار در نوسان بود و با یک رشد تقریبا ۲ درصدی، تا ۰٫۰۸۵ دلار هم افزایش یافت.


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده به گزارش سایت کریپتوپولیتن،با این حال دوج کوین از زمان سقوط قابل‌توجه قیمت خود در ۱۱ می ۲۰۲۲ نتوانسته است یک فشار پایدار صعودی را پیدا کند. پرایس اکشن دوج کوین نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز در محدوده فعلی راکد مانده و انتظار می‌رود که قبل از شروع هر روند صعودی، کمی به سمت پایین حرکت کند. نزدیک‌ترین سطح حمایتی دوج کوین در ۰٫۰۸۲ دلار قرار دارد و در صورت از دست دادن آن، قیمت این میم کوین ممکن است به حمایت بعدی در ۰٫۰۷۸ دلار کاهش یابد.


در چارت روزانه قیمت دوج کوین هم می‌توان تشکیل یک الگوی مثلثی را مشاهده کرد که نشان‌دهنده رکود قیمت در اطراف سطوح فعلی است. شاخص‌های فنی نیز نشان می‌دهند که قیمت این رمزارز ممکن است قبل از حرکت به سمت بالا، یک روند نزولی داشته باشد. مقاومت اصلی پیش روی دوج کوین، در نزدیکی میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ روزه در ۰٫۰۸۹ دلار قرار دارد.


شاخص قدرت نسبی (RSI) ۲۴ ساعته نیز در منطقه فروش اشباع و روی سطح ۳۳٫۶۸ قرار دارد. کاهش ۱۹ درصدی حجم معاملات نیز همین موضوع را تایید می‌کند. علاوه بر این، واگرایی موجود بر روی شاخص مکدی (MACD) در حال تشکیل کف‌های پایین‌تری بوده و انتظار می‌رود طی ۲۴ ساعت آینده از منطقه خنثی جدا شود تا یک واگرایی نزولی ایجاد کند.


با این همه، روند کلی بازار ارزهای دیجیتال در طول معاملات روزانه خود کمی نویدبخش بود؛ زیرا قیمت بیت کوین با افزایش تقریبا ۲ درصدی به ۲۹،۵۰۰ دلار رسید. اتریوم نیز در نزدیکی سطح ۲ هزار دلار معامله می‌شود و ۲ درصد رشد داشت. آلت کوین‌های اصلی دیگر نیز صعودهای مشابهی را تجربه کردند. قیمت کاردانو با یک رشد ۵ درصدی، به سطح ۰٫۵۳ دلار رسید. در همین حال، قیمت ریپل هم با یک رشد ۲ درصدی، تا ۰٫۴۱ دلار افزایش یافت. سولانا و پولکادات نیز هر کدام ۲ درصد جهش کردند و قیمت آنها به ترتیب به ۵۰٫۱۲ دلار و ۹٫۸۷ دلار رسید.


انتهای خبر

0
0