بورس۲۴
1401/04/25
13:16
رشد ۱۲ درصدی ارزش معاملات خرد

ارزش معاملات خرد با بیش از ۱۲ درصد رشد نسبت به روز چهارشنبه به محدوده ۲,۹ همت رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار به ترتیب فرآورده های نفتی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات سااسی و مواد و محصولات دارویی بودند.

رشد 12 درصدی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با بیش از ۱۲ درصد رشد نسبت به روز چهارشنبه به محدوده ۲,۹ همت رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار به ترتیب فرآورده های نفتی، خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات سااسی و مواد و محصولات دارویی بودند.


گروه های مواد و محصولات دارویی، سرمایه گذاری ها و عرضه برق بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. حقوقی ها نیز بیشترین مبالغ را به گروه های بانکی، خودرو و قطعه ساز، فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و خرده فروشی تزریق کردند.


تراز پول خرد بازار حدود منفی ۳۰۵ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله نیز منفی ۷۸ میلیارد تومان بود.


امروز حقیقی ها تا توانستند وساپا، شاوان، شپدیس، بمپنا، دتماد، درازک، کرماشا، کاما، دکپسول و والبر را از حقوقی ها خریدند. عمده ترین خریدهای حقوقی نیز نمادهای دی، افق، شستا، شتران، خبهمن، خودرو، وبملت، فولاد، بمیلا و وپاسار بودند.


در پایان شاخص کل بیش از ۱۰ هزار واحد افت کرد و به محدوده یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید که بیش از همه تحت تاثیر منفی نمادهای فولاد، فارس، فملی، کچاد، تاپیکو، میدکو و پارس قرار داشت. شاخص هموزن نیز با کاهش ۱ هزار و ۴۳۵ واحد در محدوده ۴۰۵ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص فرابورس نیز ۵۶ واحد افت کرد.

انتهای خبر

0
0