آکادمی هلاکوئی
1401/02/30
16:00
یکی از بنیانگذاران Dogecoin بیانیه مهمی می دهد

یکی از بنیانگذاران پروژه Dogecoin یادآوری مهمی را…

یکی از بنیانگذاران پروژه Dogecoin یادآوری مهمی را در حساب رسمی توییتر خود در مورد ارتباط خود با این ارز دیجیتال در وضعیت فعلی آن منتشر کرده است.


بیلی مارکوس در پست خود توضیح داد که دیگر روی Dogecoin کار نمی کند. او هفت سال و نیم پیش این ارز را ترک کرد و علیرغم اینکه یکی از بزرگترین سفیران دوج است، دیگر هرگز روی آن کار نخواهد کرد.


IMG 20220520 162154 153 - یکی از بنیانگذاران Dogecoin بیانیه مهمی می دهد

اگرچه برخی از کاربران از تصمیم او حمایت نمی کنند، اما قصد او این است که نشان دهد تمرکززدایی واقعی واقعا چیست. در حالی که Dogecoin از نظر فنی پیچیده ترین اکوسیستم در صنعت نیست، با وجود نداشتن یک “رهبر” همچنان در حال توسعه فعال است.


«شیبتوشی ناکاموتو» همچنین به تعریف بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرده و آن را ترکیبی از « اعتیاد به امیدهای دروغین »، «فومو»، وحشت و دیگر پدیده‌های رایج در صنعت توصیف کرده است. او همچنین اضافه کرد که نگاه کردن به ماهیت انسان از آنجایی که با پول در هم آمیخته است جذاب است.


با وجود دور بودن از هسته اصلی پروژه، مارکوس معتقد است که اکوسیستم Dogecoin با حدس و گمان های پیرامون آن سالم تر می شود. او همچنین اضافه کرد که ابزارها اولویت اصلی است که تیم Dogecoin باید در حال و آینده روی آن تمرکز کند.


در مورد قیمت Dogecoin، مارکوس بارها به مشترکان خود گفت که هیچ احساسی در مورد آن ندارد. ناامیدی جامعه به این واقعیت گره خورده است که DOGE بیش از ۸۵٪ از ارزش خود را از زمان اوج خود از دست داده است.


در حالی که DOGE به شدت کاهش یافته است، همچنین هیچ نشانه ای از بازگشت بالقوه نشان نمی دهد و در ۲۰۰ روز گذشته ارزش خود را از دست داده و به یکی از بدترین دارایی ها در بازار کریپتو تبدیل شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0