بورس۲۴
1400/11/03
13:11
رشد چشمگیر ارزش معاملات خرد

ارزش معاملات خرد امروز به محدوده ۲،۹۶۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز حدود ۲۰ درصد افزایش یافت. رقمی که از ۱۱ دی ماه تا کنون بی سابقه است.

رشد چشمگیر ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز به محدوده ۲،۹۶۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز حدود ۲۰ درصد افزایش یافت. رقمی که از ۱۱ دی ماه تا کنون بی سابقه است.


حقیقی ها حدود ۷۸۷ میلیارد تومان از سرمایه های خود را از بازار بردند. بخش عمده این خروج از صنایع محصولات شیمیایی، استخراج کانه های فلزی، فلزات اساسی، فرآورده های نفتی و بانکها اتفاق افتاد. گروه های قند و شکر، ساخت محصولات فلزی و تولید محصولات کامپیوتری امروز مورد توجه حقیقی ها قرار داشتند.


صدرنشین خریدهای حقیقی از حقوقی به ترتیب فافزا، واحیا، واتی، شتران، وحافظح، کساوه، قتربت، حآفرین، دسانکو و کرمان بودند و نمادهای تجلی، نوری، شبندر، سمگا، فملی، شپدیس، وگردش، شپنا و غکورش در صدر خریدهای حقوقی از حقیقی قرار داشتند.


در پایان معاملات امروز شاخص کل که بیش از همه تحت تاثیر نمادهای فولاد، فملی، فارس، تاپیکو، نوری، شپدیس و شبندر قرار داشت بیش از ۲۵ هزار واحد معال ۱،۹۷ درصد ریزش کرد و در ارتفاع ۱ میلیون و ۲۵۶ هزار واحد آرام گرفت. شاخص هموزن هم حدود ۶ هزار واحد دیگر پایین رفت و با اصلاح ۱،۷۸ درصدی در محدوده ۳۲۸ هزار واحد قرار گرفت. در بازار فرابورس نیز شاخص ۲۰۱ واحد منفی خورد و به سطح ۱۷،۳۵۴ واحد رسید.

انتهای خبر

0
0