بورس۲۴
1402/01/22
14:39
حقیقی ها دوباره به بورس امیدوار شدند

ارزش معاملات خرد با ۳۰ درصد کاهش نسبت به دیروز به محدوده ۱۲,۶ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزی، شیمیایی، چند رشته ای صنعتی و بانکی رقم خورد.

حقیقی ها دوباره به بورس امیدوار شدند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با ۳۰ درصد کاهش نسبت به دیروز به محدوده ۱۲,۶ همت رسید. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فلزی، شیمیایی، چند رشته ای صنعتی و بانکی رقم خورد.


حقیقی ها در مجموع حدود ۶۸۰ میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار کردند. در واقع می توان اینطور گفت که بیش از نیمی از مبلغی که دیروز از بازار خارج کرده بودند را امروز دوباره به بازار بازگرداندند.


گروه های زراعت، بیمه و سرمایه گذاری در صدر ورود پول خرد و گروه های شیمیایی، فرآورده های نفتی و بانکی در راس ورود پول حقوقی قرار گرفتند.


عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی شامل زپارس، کوثر، تنوین، فباهنر، فزر، وکغدیر، وساپا، وتوصا، خاور و مبین بود. حقوقی ها بیشترین حمایت خود را از نمادهای فارس، شپنا، وبملت، وغدیر، فملی، شستا، کرمان، فولاد، خگستر و تاپیکو نشان دادند.


شاخص کل در نتیجه معاملات امروز بیش از ۱۰ هزار واحد دیگر افت کرد و در نزدیکی ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هموزن اما با بیش از ۵ هزار واحد رشد به ارتفاع ۶۹۳ هزار واحد نزدیک شد.


نمادهای فارس، تاپیکو، فملی، کگل، فولاد، میدکو و شستا عمده ترین نقش را در ریزش امروز شاخص ایفا کردند.

انتهای خبر

0
0