آکادمی هلاکوئی
1400/12/19
00:00
ثورچین پس از فعال کردن دارایی های مصنوعی ۳۴ درصد افزایش می یابد

قیمت توکن صرافی غیرمتمرکز زنجیره‌ای ثورچین یعنی RUNE…

قیمت توکن صرافی غیرمتمرکز زنجیره‌ای ثورچین یعنی RUNE در یک روز پس از فعال‌سازی دارایی‌های مصنوعی در شبکه، ۳۴ درصد افزایش یافته است.


در زمان نگارش این مقاله، قیمت به ۲۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته بازگشت و به ۵.۲۷ دلار رسید.


Crypto synthetics یا synths توکن‌های مشتق شده از سایر دارایی‌های دیجیتالی هستند که به ارزش دارایی وثیقه‌شده اساسی مانند بیت‌کوین (BTC) یا اتر (ETH) متصل می‌شوند. در گونه‌های THORChain، این پروژه تصمیم گرفته است از ترکیبات خود با ۵۰ درصد دارایی اساسی و ۵۰ درصد در RUNE پشتیبانی کند. این فعال‌سازی زودتر از امروز آغاز شد و دارایی های مصنوعی مانند sBTC و seTH اکنون در شبکه قابل معامله هستند.


THORSwap Finance مزایای دارایی های مصنوعی را از طریق یک پست وبلاگی در ۱۰ مارس(۱۹ اسفند) برجسته کرد و اشاره کرد که “Synths برای معامله گران و آربیتراژورها مفید هستند، زیرا می توان آنها را تقریبا فوری و با کسری از هزینه در مقایسه با سوآپ های لایه اول معامله کرد.”


در اوایل این هفته، این تیم نقشه راه خود را در حال حرکت رو به جلو برجسته کرد، زیرا متعهد شد که “نقدینگی غیرمتمرکز را ۱۰ برابر” بزرگتر از متمرکز کند. پس از علامت زدن ترکیبات از مصنوعات، دیگر نشانه‌های مهم آینده شامل امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) که در این نمونه THORFi نامیده می‌شود، خدماتی مانند وام دادن و پس‌انداز می باشد.


111111111 1 216x300 - ثورچین پس از فعال کردن دارایی های مصنوعی 34 درصد افزایش می یابد

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0