اخبار اکس نوین
1400/09/09
00:00
شیبا در صرافی کراکن لیست شد؛ رشد ۲۶ درصدی قیمت

اکس نوین: بالاخره پس از یک ماه انتظار، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کراکن شیبا را به پلتفرم خود افزود و پشتیبانی از آن را آغاز کرد. واریز شیبا به این صرافی مستقر در سن فرانسیسکو آغاز شده و اکنون، حداقل مقدار توکن شیبایی که می‌توان به این صرافی واریز کرد، ۳۷۳۰۰۰ واحد است. به گفته کراکن، معاملات شیبا از امروز آغاز خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق دلار و یورو به خرید و فروش این میم کوین بپردازند. همانطور که پیش‌تر گزارش دادیم، کراکن چندی پیش از تصمیم خود برای لیست کردن شیبا خبر داد اما با تعویق این موضوع تا حدودی اعتراض طرفداران این میم کوین را برانگیخت.…

اکس نوین : بالاخره پس از یک ماه انتظار، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کراکن شیبا را به پلتفرم خود افزود و پشتیبانی از آن را آغاز کرد.


واریز شیبا به این صرافی مستقر در سن فرانسیسکو آغاز شده و اکنون، حداقل مقدار توکن شیبایی که می‌توان به این صرافی واریز کرد، ۳۷۳۰۰۰ واحد است. به گفته کراکن، معاملات شیبا از امروز آغاز خواهد شد و کاربران می‌توانند از طریق دلار و یورو به خرید و فروش این میم کوین بپردازند.


همانطور که پیش‌تر گزارش دادیم، کراکن چندی پیش از تصمیم خود برای لیست کردن شیبا خبر داد اما با تعویق این موضوع تا حدودی اعتراض طرفداران این میم کوین را برانگیخت.


گفتنی است شیبا اینو اکنون در صرافی های ارز دیجیتال بزرگ آمریکایی دیگر همچون کوین بیس و جمینای نیز در دسترس است.


پس از اعلام این خبر، شیبا که اخیرا روند چندان خوبی نداشته است به فاز صعودی خود بازگشته و تا بدین جای کار، حدود ۲۶ درصد رشد کرده است. در زمان نگارش این خبر، هر واحد شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۴۹ دلار معامله می‌شود و با اوج خود ۴۴ درصد فاصله دارد.


اخیرا زینی اودزیل، میلیونر هلندی و عضو سابق حزب سبز این کشور در توییتی خوش‌بینی خود نسبت به روند کوتاه‌مدت شیبا و دوج کوین را اعلام کرد. به گفته اودیل، این دو ارز دیجیتال الگویی تشکیل داده‌اند که پس از دوره طولانی تثبیت قیمت، روند صعودی را در پیش خواهند گرفت.


حال باید دید پیش‌بینی اودزیل تا چه میزانی تحقق خواهد یافت. نظر شما چیست؟ آیا رشد کنونی شیبا آغازی بر رالی جدید این میم کوین است؟


منبع u.today


انتهای خبر

0
0