سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/13
08:53
#خودروسازی 🚦در گروه خودروسازی تلاش‌های خوبی برای جمع‌آوری دو نماد #خودرو و #خساپا صورت گرفت و به نظر برای امروز می‌توان برقراری تعادل در بسیاری از...

#خودروسازی



🚦در گروه خودروسازی تلاش‌های خوبی برای جمع‌آوری دو نماد #خودرو و #خساپا صورت گرفت و به نظر برای امروز می‌توان برقراری تعادل در بسیاری از نمادها را نظاره‌گر بود. بحث آزادسازی برخی از محصولات خودرویی در سال ۱۴۰۰ و افزایش سرمایه برخی از شرکت‌ها می‌تواند محرکی برای توجه بازار به خودروسازان باشد.



🚗در نماد سایپا محدوده ۲۱۰ – ۲۲۰ تومانی کف حمایتی خواهد بود و در خودرو محدوده ۲۳۰ تومانی مانعی برای اصلاح بیشتر خواهد بود. به نظر هر دو سهم کمی در این نقاط دست به دست شوند و روند جدیدی را بازدهی حداقلی ۳۰ درصدی در پیش بگیرند.



🚙اما سه‌شنبه شب سازمان با افزایش سرمایه ۱.۲۴۶ درصدی #خبهمن از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد. البته گزارش هیات مدیره در حدود ۲.۰۰۰ درصد بود اما به هر جهت با این میزان افزایش سرمایه قیمت تئوریک سهم پس از مجمع ۱۵۵ تومان خواهد بود و این سهم به ارزان‌ترین سهم بازار تبدیل خواهد شد. به نظر به زودی تائید افزایش سرمایه #خپارس هم برسد و روند معاملات در این گروه سر و شکل بهتری بگیرد. در کنار نمادهای یاد شده، #خزامیا و #وساپا هم برای نوسان بد نیستند.



انتهای خبر

0
0