بورس پرس
1401/01/21
00:00
برنامه های آتی و توسعه ای سهم بازار پایه ای برای فعال کردن دو زیرمجموعه

شرکت حاضر در بازار پایه از برنامه های آتی و توسعه ای برای فعال کردن دو زیرمجموعه، اخذ جواز تاسیس و ... خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت بنیان دیزل از برنامه های آتی و توسعه ای برای فعال کردن دو زیرمجموعه خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.


براین اساس، "خبنیان" فعال کردن شرکت های زیرمجموعه گروه بنیان دیزل در حوزه های توسعه کوک (نوسازی و بهینه سازی اتوبوس شهری) ۶۰۰ دستگاه در سال؛ سپهر بنیان دیزل (قطعه سازی خودرو) ۳۰ هزار دستگاه در سال ؛ آذر بنیان دیزل (تولید ژنراتور گازی و دیزلی) ۱۰۰۰ دستگاه در سال ، مذاکره با شرکت یاقوت صنعت تبریز جهت خریداری زمین و سالن برای شرکت های فوق با کاربری صنعتی و تولیدی بصورت پرداخت آتی و اقساطی ، اخذ جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای شرکت های فوق ، تهیه طرح توجیهی فنی؛ مالی و اقتصادی برای شرکت های فوق با کمترین دوره بازگشت سرمایه ، پیگیری اخذ ابلاغیه ماده ۵ شهرداری برای مگاپروژه آتاسنتر را جزو برنامه های آتی و توسعه ای اعلام کرد.


بنابراین گزارش، بنیان دیزل ۹ اردیبهشت سال ۱۳۴۷ با نام درمن دیزل و فعالیت تولید و ساخت انواع موتور های دیزلی در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید و پس از تکمیل احداث سالن کارگاه تولید و ساختمان مربوطه و نصب و راه اندازی ماشین آلات پروانه بهره برداری را دریافت کرد . سهام شرکت ۶ بهمن سال ۱۳۵۷ در فهرست شرکت‌های قابل معامله در سازمان بورس درج شد.


۹ اسفند سال ۹۹ در راستای خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ ، شرکت با نماد "خبنیان" در گروه خودرو و ساخت قطعات در تابلو قرمز بازار پایه فرابورس درج و معاملات آن از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ آغاز شد. اکنون این شرکت ۹۸۵.۱ میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه حضور دارد و گروه سرمایه گذاری فولاد گستر کوثر مالکیت ۷۹.۷ درصد سهام آن را در اختیار دارد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0