سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/28
08:53
#بانکداری ✍️در بازار پرعرضه دیروز، گروه بانکی هم جهت با کلیت بازار قرمز پوش شد. شاخص این گروه طی 14 روز اخیر بیش از 12 درصد کاهش را ثبت کرد اما در...

#بانکداری



✍️در بازار پرعرضه دیروز، گروه بانکی هم جهت با کلیت بازار قرمز پوش شد. شاخص این گروه طی ۱۴ روز اخیر بیش از ۱۲ درصد کاهش را ثبت کرد اما در نماد‌های این گروه افت قیمت تا مرز ۲۰ درصد و بیش از آن صورت گرفته است. با نزدیکی شاخص این گروه به محدوده حمایتی ۷.۰۰۰ واحدی به نظر می‌رسد شیب اصلاح بانکی‌ها کمی آرام گیرد.



🌀بیشتر نماد‌های بزرگ این گروه در نزدیکی سطوح حمایتی معتبری هستند و با توجه به رشد کمتر این گروه نسبت به سایر گروه‌ها به نظر بازگشت قیمتی خوبی در این هفته داشته باشیم. در کلیت بزرگان بانکی پتانسیل رشد دست کم ۲۰ درصدی در میان‌مدت دیده می‌شود.



📈در #وبصادر شاهد نزدیک شدن سهم به کف کانال صعودی هستیم. بازگشتی قیمتی این سهم در یکی دو روز آینده از محدوده فعلی محتمل است. در سوی دیگر #وبملت را داریم که احتمالا در منفی‌های امروز خصوصا با توجه به قرارگیری روی سطح حمایتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.



🔰و در نهایت به #وپارس اشاره داشته باشیم که برای امروز به روی کف کانال صعودی قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود سطح حمایتی ۲۸۰ تومانی مانع از افت بیشتر سهم شود.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0