سنا
1399/08/06
14:47
"وسصفا" به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان با سرمایه ۲۳۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳۱ هزار و ۲۰ میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۱۹ هزار و ۴۱ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۵ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال به ۲۳۱ هزار و ۶۵ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان نیز با کاهش ۴۴ هزار و ۴۷۷ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال معادل ۲۷۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال محاسبه شد .


" وسصفا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۸۶ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال به مبلغ ۱۸۹ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۱۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال خریداری کرد .



انتهای خبر

0
0