آکادمی هلاکوئی
1400/06/27
16:00
صعود ناگهانی IOTA؛ آیا باز هم اوج میگرید!؟

داده ها نشان می دهد IOTA (MIOTA) از…

داده ها نشان می دهد IOTA (MIOTA) از شرایط عالی بازار برخوردار بوده است. این ارز رمزنگاری شده به عنوان یکی از آلت کوین های بالقوه در نظر گرفته می شود. زیرا بسیاری از شرکت های معروف را به عنوان شریک خود در نظر گرفته است. در حقیقت، قیمت IOTA در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است.


دلیل افزایش قیمت ناگهانی IOTA


رفتار قیمتی IOTA روند صعودی را نشان می دهد. طبق داده های وب سایت CoinMarketCap، قیمت IOTA در زمان نگارش این مقاله ۱.۶۷۹ دلار است.



IOTAUSDT 2021 09 18 15 44 09 300x130 - صعود ناگهانی IOTA؛ آیا باز هم اوج میگرید!؟

این پلتفرم برای معاملات خرد طراحی شده است و به عنوان یک بستر قابل اعتماد در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، به روز رسانی Hornet باعث افزایش ناگهانی قیمت IOTA شده است.


با این کار می توانید نگاه خودکار را به عقب برگردانید و یک افزونه شیر آب را در کنار نود Hornet ادغام می کند. حتی بیشتر، این پلتفرم روش اجرای Tangle خصوصی را ساده تر می کند.


علاوه بر این، شبکه همچنین در کنار Firefly، یک گزینه جدید کیف پول را نیز ارتقا می دهد. علاوه بر این، هدف کیف پول حذف پیچیدگی های رمزنگاری و در عین حال داشتن کارایی در آینده به دلیل معماری ماژولار آن است، و امکان استفاده از ویژگی های جدید در آینده را آسان می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora.com



انتهای خبر

0
0