تابلوخوانی
1399/05/09
00:13
#بازار 🔸 در معاملات چهارشنبه باز هم ورود پول جدید از سوی حقیقی ها اتفاق افتاد و بیش از 1000 میلیارد تومان به حجم ورودی اخیر اضافه شد. 🔸 با نگاهی...

#بازار


🔸 در معاملات چهارشنبه باز هم ورود پول جدید از سوی حقیقی ها اتفاق افتاد و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به حجم ورودی اخیر اضافه شد.


🔸 با نگاهی به وضعیت نمادهای شاخص ساز که اکثرا بعنوان واگذاری ETF مورد توجه بوده و اتفاقا شرایط اصلاحی را تجربه می نمایند، قدرت خریداران به وضوح قابل مشاهده می باشد.


🔸 با توجه به ارزش معاملات که کماکان بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان تثبیت شده و ورود پول های جدید، از طرفی بررسی فاکتورهای موثر بر بازار بویژه تابلو معاملات، اصلاح در کلیت بازار جای نگرانی نداشته و بایستی منتظر سقف های جدید بود.


🔸 نکته ای را باید همواره مدنظر قرار داد که اتفاقا اصلاحات لازمه ی یک روند صعودی مطمین و منطقی هستند. در واقع گام های صعودی که بعد از اصلاح و جابجایی رخ دهند از اعتبار بیشتری برخوردار خواهند بود.


🔸 به هر حال معامله گران دیدگاههای مختلف خاص خود را دارند اما تجربه نشان داده هر جا پایبندی به تحلیل، همراهی با واقعیات بازار و صبر در کنار یکدیگر قرار گرفته، نتیجه ای جز سودهای شیرین به دنبال نداشته است!


✔️ با ما همراه باشید.


انتهای خبر

0
0