صکوک
1401/05/24
09:44
صدور موافقت اصولی انتشار صکوک مرابحه ۱,۵۰۰ میلیارد ریالی برای کاشی و سرامیک حافظ

سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت اصولی عرضه عمومی صکوک اجاره شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ (سهامی عام) را به ارزش ۱,۵۰۰ میلیارد ریال صادر نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق ماشین آلات می‌باشد که توسط نهاد واسط از…

سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت اصولی عرضه عمومی صکوک اجاره شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ (سهامی عام) را به ارزش ۱,۵۰۰ میلیارد ریال صادر نمود.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق ماشین آلات می‌باشد که توسط نهاد واسط از شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به این بانی واگذار می‌گردد.


این اوراق ۴ ساله، با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد و پرداخت‌های دوره ای سه‌ماهه می‌باشد و عرضه آن در صورت اخذ مجوز انتشار از سازمان بورس و اوراق بهادار از طریق بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.


ضامن این اوراق بانک خاورمیانه است و متعهدین پذیره‌نویسی آن شرکت سرمایه‌گذاری کاریزما به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال و گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما به مبلغ ۱,۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشند. ضمنا، صندوق سرمایه سرمایه‌گذاری اختصاصی اکسیر سودا، بازارگردانی اوراق را بر عهده دارد.


انتهای خبر

0
0