اقتصاد آنلاین
1400/04/24
13:16
کدال نگر ۲۴تیر۱۴۰۰ / تولید سیمان باقران متوقف شد

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. نرخ‌های فروش حپارسا بالا رفت. میدکو از تاریخ ۲۲ تیر ماه و آریا از تاریخ ۲۶ تیر ماه بازارگردانی می‌شوند. چکاوه برای هر سهم ۴۸ریال سود محقق کرد. افزایش سرمایه ۵۷۳۳درصدی وساخت مجوز گرفت.

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند ؛ کدال‌نگر ۲۴ تیر ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.


افزایش سرمایه

«وساخت»: هیات مدیره سرمایه‌گذاری ساختمان ایران افزایش سرمایه ۵۷۳۳درصدی این شرکت از محل سایر اندوخته ها ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رساند.


«پلاست»: شرکت پلاستیران در خصوص اقدامات انجام شده نسبت به اطلاعیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه شفاف سازی نمود.


«کنور»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۳۳۵درصدی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر کرد.


«ولیز»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۵۶۷درصدی شرکت لیزینگ ایران از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی را صادر کرد.


«البرز»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی شرکت بیمه البرز از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها را صادر کرد.


اطلاعیه‌ها

«سباقر»: شرکت سیمان باقران اعلام نمود یرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع برق کارخانه به استحضار می رساند با توجه به مصوبات مربوطه بابت قطعی برق از تاریخ ۱۴۰۰.۰۴.۱۵ تولید سیمان این شرکت متوقف بوده که مشکلات عدیده ای جهت پرداخت هزینه های جاری و ضروری ایجاد نموده و اثرات منفی عملیاتی موضوع نیز باعث توقف تولید و بیکاری پرسنل تولید و آسیب به ماشین آلات و تجهیزات تولید می باشد.لذا متعاقبا بعد از برقراری و برطرف شدن موضوع قطع برق اثرات مالی گزارش خواهد شد.


«وپاسار»: شرکت ایرانیت از پرداخت و تسویه مانده بدهی دو فقره تسهیلات ریالی بانک پاسارگاد شعبه میدان ولیعصر خبر داد و اعلام نمود این مبلغ از طریق استقراض از سهامدار عمده شرکت ایرانیت بابت تسویه مانده بدهی پرداخت گردیده است.


«حپارسا»: شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان اعلام نمود براساس نامه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نرخ حمل محمولات آن شرکت به میزان ۲۰٪ افزایش یافته است. لذا بر این اساس درآمد ارائه خدمات این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور۱۴۰۰ ، از مبلغ ۲,۹۳۳,۷۵۷ میلیون ریال (آخرین پیش بینی) به مبلغ۳,۳۷۳,۰۰۰ میلیون ریال (حدود ۱۵ درصد) افزایش خواهد یافت. توضیح اینکه با عنایت به عدم افزایش نرخ تعرفه حق دسترسی و لکوموتیو توسط شرکت راه آهن ج.ا.ا تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ بهای تمام شده برای ۹ ماهه سال مالی جاری تا کنون بدون تغییر میباشد. مراتب جهت اطلاع رسانی سهامداران محترم ایفاد می‌گردد.


«لکما»: شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در مناقصه شرکت ارتباطات زیرساخت با موضوع "مناقصه خرید تجهیزات و خدمات توسعه مرکز داده شارع ۲ " شرکت نموده و پس از بازگشایی پاکات و طی فرآیند قانونی، در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع بدون فوت وقت به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم خواهد رسید.


«لکام»: شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از عدم حصول نتیجه از شرکت در مناقصه اجرای خدمات نگهداری میدانی سایتهای BTS استان تهران-منطقه غرب خبر داد.


«شپلی»: شرکت کارخانه های پلی اکریل ایران اعلام داشت،به استناد صورت جلسه پیوست به استحضار می‌رساند فرایند تحویل نهایی کارخانه های پلی اکریل از هیات حمایت از صنایع به هیات مدیره شرکت در روز چهارشنبه ۱۴۰۰.۰۴.۲۳ اطلاع رسانی می گردد و امید است با تحقق این مهم، اعتلای با شکوه این صنعت ملی را در سال" تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" شاهد باشیم.


«شگویا»: پتروشیمی تندگویان اعلام داشت،پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی در انبار ضایعات پتروشیمی شهیدتندگویان به استحضار می رساند امروز سه شنبه ساعت ۱۴ مورخ ۱۴۰۰.۰۴.۲۲انبار ضایعات فاقد ارزش این ‌شرکت که خارج از محیط کارخانه بوده است، دچار آتش‌سوزی گردید که بلافاصله با حضور و اقدام به موقع تیم آتش‌نشانی، در همان دقایق اولیه، آتش مهار و شرایط عادی‌سازی گردید. خوشبختانه در این حادثه به نیروی انسانی صدمه‌ای وارد نشده و هیچگونه ارتباطی به تجهیزات کارخانه نداشته است.


«خفناور»: شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور اعلام داشت، مزایده فروش ۳.۵دانگ از ۶دانگ یک قطعه زمین واقع در آزاد شهر نتیجه ای نداشت.


«رتاپ»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان اعلام نمود ملک مازاد خود واقع در شهر تهران خیابان سپند از طریق برگزاری مزایده عمومی با شرایط زیر به فروش برساند.


«تمدن»: تامین سرمایه تمدن از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری تهران به مبلغ حدود ۱,۸۵۰میلیارد تومان خبر داد.


گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«سمایه»: بانک سرمایه در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ برای هر سهم ۱۵,۷۱۵ریال زیان محقق کرد. همچنین زیان خالص شناسایی شده در این مدت به رقم ۶هزار و ۲۸۶میلیارد تومان رسید.


«ورنا»: شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا در ۹ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۰ برای هر سهم ۴۰۲ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ۱۴۳درصدی داشته است.


«چکاوه»: شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه در سه ماهه منتهی به خرداد برای هر سهم ۴۸ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۱۵۷درصدی داشته است.


«مادیرا»: شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران در سه ماهه منتهی به خرداد به سود عالی ۳۹ریالی به ازای هر سهم دست یافت. سود ناخالص در این دوره با یک درصد رشد به ۱۰۵میلیارد تومان و سود خالص به ۳۲میلیارد تومان رسید.


«خعمرا»: شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین در سه ماهه منتهی به خرداد به ازای هر سهم ۱۹۱ریال زیان ساخت که نسبت به دوره قبل کاهش ۶۸درصدی داشت.


«ثاخت»: شرکت بین المللی توسعه ساختمان در ۹ ماهه منتهی به خرداد برای هر سهم ۷۹ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره مشابه قبل ۲۶ریال زیان ساخته بود.


«شپاس»: شرکت نفت پاسارگاد در سه ماهه منتهی به خرداد به ازای هر سهم ۷۴۳ریال سود ساخت در حالی که در دوره مشابه قبل ۱۳۵ریال زیان شناسایی کرده بود.


«خکاوه»: سایپا دیزل در سه ماهه منتهی به خرداد ۵۸۱ریال برای هر سهم سود محقق کرد.


«وتجارت»: بانک تجارت در ۱۲ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹مبلغ ۶۴۵ریال برای هر سهم سود حسابرسی شده محقق کرد که در دوره مشابه سال قبل ۴۴ ریال زیان بود .


انتهای خبر

0
0