سنا
1400/04/03
13:47
"وتوسم" به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۹۲ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۷ هزار و ۹۳۶ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۵ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۴۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال به ۱۷ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی نیز با افزایش ۸۷ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال معادل ۴۵ هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال محاسبه شد .


" وتوسم" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال به مبلغ ۱۳۳ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹۲ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود .


انتهای خبر

0
0