آکادمی هلاکوئی
1401/03/06
09:20
افزایش استفاده از بلاک چین و ارائه خدمات مربوطه توسط جی پی مورگان

بلومبرگ روز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: شرکت…

بلومبرگ روز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: شرکت سرمایه گذاری JPMorgan، افزایش استفاده از بلاک چین در امور مالی سنتی را پیش بینی کرده و آماده ارائه خدمات مرتبط با آن می شود.


این بانک سرمایه گذاری جهانی از یک بلاک چین برای تسویه وثیقه استفاده می کند و به مشتریان خود اجازه می دهد تا از طیف وسیع تری از دارایی ها به عنوان وثیقه استفاده کنند و خارج از ساعات کاری بازار نیز معامله کنند. اولین معامله از این دست در ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) انجام شده است.


بن چالیس (Ben Challice) ، رئیس خدمات بازرگانی جهانی جی پی مورگان، گفته است: «آنچه ما به آن دست یافته ایم، انتقال بدون هزینه دارایی های وثیقه به صورت آنی است.»


جی‌پی مورگان گفت: قصد دارد علاوه بر معاملات مشتقات، معاملات و وام‌دهی اوراق بهادار، وثیقه‌های توکن‌شده شامل سهام، درآمد ثابت و سایر دارایی‌ها گسترش دهد.


تایرون لوبان (Tyrone Lobban)، رئیس راه اندازی بلاک چین و دارایی دیجیتال اونیکس جی پی مورگان، توضیح داد که با گذشت زمان، بلاک چین این بانک می تواند به طور بالقوه پلی باشد که سرمایه گذاران نهادی را با پلتفرم های مالی غیرمتمرکز (defi) در اقتصاد کریپتو متصل می کند.


او ادامه داد که با رشد بخش کریپتو:


«مجموعه‌ای از فعالیت‌های مالی رو به رشدی وجود خواهد داشت که در بلاک چین عمومی اتفاق می‌افتد، بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم نه تنها از آن پشتیبانی کنیم، بلکه آماده ارائه خدمات مرتبط نیز هستیم.»



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0