آکادمی هلاکوئی
1400/05/15
12:40
همکاری استراتژیک ترون و DeFine در جهت ایجاد یک اکوسیستم NFT

ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم DeFine…

ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم DeFine که یک پلتفرم اجتماعیNFT است در Tron عرضه می شود! این ادغام بر اکوسیستم Tron تاثیر می گذارد و به همه سازندگان از جمله هنرمندان ، موسیقیدانان ، تاثیرگذاران ، گیمرها و ورزشکاران اجازه می دهد تا با دارایی های دیجیتالی خود مانند NFT ها و توکن های اجتماعی با طرفداران خود در ارتباط و تعامل باشند.


با ادغام در شبکه Tron ، کاربران و سازندگان در سراسر جهان قادر خواهند بود از این پلتفرم بدون نگرانی در مورد سرعت و هزینه تراکنش لذت ببرند. در همین حال ، DeFine با Tron و APENFT برای تهیه NFT های ارزشمند در بازار جهانی همکاری خواهد کرد.


TRON ، یکی از بزرگترین پلتفرم های مبتنی بر بلاک چین در جهان ، پشتیبانی عمومی بلاک چین را از توان بالا ، مقیاس پذیری بالا و دسترسی بالا برای همه برنامه های غیر متمرکز (DApps) در اکوسیستم TRON ارائه می دهد.


با این مشارکت استراتژیک ، DeFine به دنبال آوردن سیستم شبکه اجتماعی منحصر به فرد خود به اکوسیستم Tron خواهد بود. سیستم شبکه اجتماعی DeFine یک هویت اجتماعی مبتنی بر NFT است که برای کاربران براساس سهم و دستاوردهای آنها در دنیای دیجیتال ساخته شده است.


پس از ادغام با Tron ، ما به بررسی ارائه نشان های ویژه برای کاربران اکوسیستم Tron می پردازیم و مشارکت خود را با خدمات برای ارائه مزایای اضافی برای دارندگان نشان گسترش می دهیم. ما منتظر رشد هر دو جامعه از طریق ادغام و مشارکت با Tron هستیم!


ترون


Tron یک پلتفرم بلاک چین کارآمد ، راحت ، قابل اعتماد ، امن و مقیاس پذیر برای میلیون ها توسعه دهنده در سراسر جهان فراهم می کند. در مارس ۲۰۲۱(اسفند۹۹) ، اولین استاندارد NFT TRC-۷۲۱ را راه اندازی کرد و بزرگترین سیستم ذخیره سازی توزیع شده جهان BTFS را بهبود بخشید و زیرساختی جامع و کارآمد برای تبدیل آثار هنری به NFT در بلاک چین ارائه داد.


DeFine


DeFine پلتفرم اجتماعی NFT برای همه سازندگان از جمله هنرمندان ، نوازندگان ، تاثیرگذاران ، گیمرها و ورزشکاران است. این بستر همه تعاملات اجتماعی ، تعامل و ارتباطات سازندگان و طرفداران آنها را با دارایی های دیجیتالی مانند NFT و توکن های اجتماعی/طرفداران تسهیل می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: medium


انتهای خبر

0
0