آکادمی هلاکوئی
1400/09/07
17:40
پلتفرم گریکسی با Onramper ادغام می شود

پلتفرم Grexie راه اندازی جهانی توکن بومی خود،…

پلتفرم Grexie راه اندازی جهانی توکن بومی خود، GREX، را اعلام کرد، یک رمزارز ERC-۲۰ که به صورت رایگان در بلاکچین پالیگان ارائه می شود. در کنار این خبر، گریکسی ادغام خود با Onramper را نیز اعلام کرد، یک پلتفرم تبدیل فیات به رمزارز که اتصال بین دو شبکه ی اصلی را در یک راه‌حل واحد ارائه میدهد.


علاوه بر این، هزینه‌های گس پالیگان در هر تراکنش، قیمت اولیه گریکس را تعیین می‌کند و موجب افزایش قیمت از طریق کاهش تعداد توکن با سوزاندن آن ها می شود.


به دنبال وضعیت کاهش تورم اتریوم پس از استفاده از مکانیسم EIP-۱۵۵۹، توکن های کاهش تورم نقش مهمی در بازار گسترده تر دارایی های دیجیتال ایفا کرده اند. با این حال، همه سکه های کاهش تورم، نشانه های مثبتی را برای سرمایه گذاران ایجاد نمی کنند.


با در نظر گرفتن این موضوع، گریکسی قصد دارد مزایای مکانیزم کاهش تورم را ارائه دهد و در عین حال دسترسی یکپارچه را از طریق یک توکن کاملا رایگان ارائه نماید. از طریق ادغام گریکسی با پلتفرم فیات به کریپتو آنرمپر، که شامل یک API و یک ویجت است، دارندگان گریکس می‌توانند به راحتی توکن‌های خود را با افزایش ارزش آن ها با فیات مبادله کنند.


گریکسی به کاربران خود تخصیصی از توکن های محدود گریکس خود را به صورت رایگان ارائه می دهد، علاوه بر آن هزینه گس پایینی برای پردازش تراکنش در پالیگان دریافت می کند. در ابتدا، آنها می توانند تا ۱ میلیون گریکس در هر تخصیص دریافت کنند، اما با هر تخصیص داده شده، سقف آن کاهش می یابد.


برخلاف معیار استاندارد ارزش گذاری توکن ICO بیش از حد متورم، ارزش گذاری توکن گریکس توسط نیروهای بازار دیکته می شود. در همین حال، خود توکن از طریق یک مدل توزیع جامعه طولانی مدت بین کاربران توزیع می شود.


علاوه بر این، افرادی که گریکس را تبلیغ می کنند، ده درصد اضافی به عنوان مشوق دریافت می کنند. با تقریبا ثابت بودن هزینه های گس، ارزش هر توکن منحصرا بر اساس هزینه گس تقریبا در هر ۳۵۰ میلیون شماره دو برابر می شود.


علاوه بر این، مدیر عامل گریکسی، تیم برشین (Tim Bershin)، پس از آخرین همکاری ابراز هیجان کرد:


“همه در گریکسی برای شروع این سفر هیجان زده هستند. ما بر این باوریم که ترکیبی از دسترسی، ورود بدون هزینه، و اطمینان از اینکه ارزش توکن بیشتر تحت هدایت بازار است، پیشنهاد ارزش واقعی را برای پر کردن شکاف بین سیستم‌های مالی فعلی و آینده ارائه می‌دهد و ادغام با آنرمپر اولین قدم از اهداف بسیار زیادی است که ما در برنامه خود داریم.”




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0