بورس پرس
1401/04/14
00:00
نهمین عرضه اولیه با تخصیص صرف به صندوق ها و سهمیه ۶.۷۵ میلیون سهمی

امروز با عرضه اولیه ۵ درصد از سهام فولاد شاهرود به صندوق های سرمایه گذاری و سهمیه ۶.۷۵ میلیون سهمی، نهمین شرکت جدید وارد بازار سهام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق اعلام قبلی، امروز ۵ درصد از سهام فولاد شاهرود عرضه اولیه و طی آن ۱۳۵ میلیون سهم با قیمت مبنای ۳۲۰ تومانی و حداکثر سهمیه ۶ میلیون و ۷۵۰ سهمی سرمایه گذاران واجد شرایط شامل صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس در زمان سفارش گیری واگذار می شود.


پس از کشف قیمت در مرحله اول به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد به منظور طی مراحل افزایش سرمایه به روش صرف سهام باسلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم، افزایش سرمایه شرکت به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۸ درصد از سهام از طریق واگذاری حق تقدم های سلب شده به عموم عرضه می شود.


ارسال سفارش صرفا از طریق ایستگاه های معاملاتی نامک امکان پذیر است و ۵۰ درصد سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا ۹۰ روز پس از تاریخ واگذاری، امکان عرضه نخواهد داشت. مشاور عرضه، کارگزاری ستاره جنوب و متعهد خرید، تامین سرمایه امید است.


بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام ۸ شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک ، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد و پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس عرضه اولیه شده و فولاد شاهرود، نهمین سهم جدید سال بشمار می رود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0