آکادمی هلاکوئی
1401/05/03
14:30
هجوم ماموران کره جنوبی به خانه یکی از بنیانگذاران Terraform

گزارش ها حاکی از آن است که دادستان…

گزارش ها حاکی از آن است که دادستان های کره جنوبی در حال تحقیق درباره سقوط تاریخی رمزارز بومی بلاکچین Terra، به خانه شین هیون سونگ (Shin Hyun-seong)، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform در ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) یورش بردند. طبق گزارشی، یورش به خانه هم کار دوکوان یک روز پس از ۱۵ مورد دیگر انجام شد. مکان هایی، از جمله هفت صرافی رمزارزی که به طور مشابه توسط تیم مشترک تحقیقات جرایم مالی دادستانی سئول هدف قرار گرفتند.


در طول عملیات جستجو و توقیف، شرکت Tchai، جایی که هیون سونگ به عنوان مدیر عامل آن فعالیت می کرد نیز مورد هدف قرار گرفت. در گزارش بازپرس ها داده های تراکنش LUNA به چشم می خورد. بر اساس این گزارش، سایر شرکت هایی که توسط بازپرس ها هدف قرار گرفته اند عبارتند از Kernel Labs، وابسته به Terraform Labs، و Flexi Corporation که دوکوان در آن به عنوان مدیر نام برده شده است.


اتهامات کلاهبرداری


پس از سقوط استیبل کوین UST و رمزارز LUNA، مقامات در کره جنوبی به دنبال اعمال چارچوب نظارتی سخت گیرانه تری برای رمزارزها هستند.


در همین راستا فعالان این صنعت مانند صرافی های رمزارزی در ژوئن (خرداد) اعلام کردند که برنامه هایی برای ایجاد یک چارچوب موظف به جلوگیری از فروپاشی دیگر، مشابه سقوط لونا، اکنون در دستور کار هستند.


در همین حال، طبق گزارش خبرگزاری کره ای Chosun Biz، اقدامات بازپرس ها به افراد و همچنین شرکت های مرتبط با دوکوان، در پی شکایات سرمایه گذاران ناراضی لونا انجام شد که در شکایت های خود علیه مدیرعامل، اتهامات کلاهبرداری را مطرح کردند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0