رمزارز نیوز
1401/01/23
15:11
کیف پول Imtoken چیست؟ آموزش کامل کیف پول آیم توکن

همان‌طور که می‌دانید، قبل از خرید یا استخراج ارزهای دیجیتال، باید یک کیف پول مناسب و ایمن را برای مدیریت و… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


کیف پول آیم توکن چیست؟ مزایا و معایب کیف پول Imtoken آیا کیف پول آیم توکن ایمن است؟ کارمزد تراکنش‌ها در کیف پول Imtoken نحوه استفاده از کیف پول آیم توکن خلاصه مطلب همان‌طور که می‌دانید، قبل از خرید یا استخراج ارزهای دیجیتال، باید یک کیف پول مناسب و ایمن را برای مدیریت و ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود انتخاب کنید. کیف پول آیم توکن یکی از کیف پول‌های موجود در بازار است که قابلیت‌ها و امکانات جذاب بسیاری را ارائه می‌دهد. کیف پول Imtoken یک کیف پول موبایلی است که از مهم‌ترین مزایای آن، می‌توان به سهولت استفاده، طراحی کاربرپسند و همچنین پشتیبانی از توکن‌های ERC-۲۰ و ERC-۷۲۱، اشاره کرد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با تمام ویژگی‌های این کیف پول جذاب و نحوه کار با آن آشنا شوید.


کیف پول آیم توکن چیست؟

کیف پول آیم توکن یک کیف پول رمزارزی است که از سه کوین اصلی بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و ایاس (EOS) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید توکن‌های ERC-۲۰ و ERC-۷۲۱ و توکن‌های مبتنی بر شبکه ایاس را نیز به صورت دستی به کیف پول Imtoken اضافه کنید. بنابراین، می‌توان گفت که کیف پول آیم توکن از بیش از هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

کیف پول Imtoken

کیف پول موبایلی آیم توکن هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل iOS در دسترس است. لازم به ذکر است که حجم برنامه کیف پول Imtoken حدود ۵۰ مگابایت است؛ بنابراین باید فضای لازم برای آن را در تلفن همراه خود داشته باشید.


در سال ۲۰۱۹، نسخه سخت افزاری کیف پول Imtoken نیز با نام آیم کی (imKey) عرضه شد که امکان مدیریت آفلاین دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند. شما می‌توانید این کیف پول سخت افزاری را به تنهایی استفاده کنید یا آن را با بلوتوث به نسخه موبایلی کیف پول آیم توکن متصل نمایید.


جشنواره نوروزی دوج کوین رایگان با ثبت نام در صرافی بیتکس۲۴ میتونی ۱۰ دوج کوین و ۲ تتر رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه

مزایا و معایب کیف پول Imtoken

همانند هر کیف پول رمزارزی دیگری، کیف پول Imtoken هم مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه، آنها را بررسی می‌کنیم.


مزایای کیف پول آیم توکن

کیف پول آیم توکن از نوع کیف پول سلسله مراتبی قطعی (HD) است. این بدان معنا است که کیف پول شما برای هر تراکنش، یک آدرس عمومی جدید ایجاد می‌کند.


همچنین ببینید: کیف پول HD چیست؟ کیف پول Imtoken هم یک صرافی یکپارچه برای کوین‌های شما و هم یک گزینه سواپ توکن در رابط کاربری خود دارد. صرافی داخلی کیف پول آیم توکن با همکاری شبکه کایبر (Kyber) توسعه یافته است.


کیف پول Imtoken یک کیف پول متن باز است؛ به این معنا که همه کاربران می‌توانند کد پروژه را ببینند و تغییراتی را برای بهبود آن پیشنهاد دهند. علاوه بر این، شما می‌توانید در انجمن آیم توکن به آخرین به‌روزرسانی‌ها و راه‌حل برخی از مشکلات رایج، دسترسی داشته باشید.


معایب کیف پول آیم توکن

کیف پول آیم توکن فقط از احراز هویت تک‌عاملی استفاده می‌کند. به این معنا که هیچ لایه امنیتی اضافی، به جز رمزگذاری اولیه، برای محافظت از وجوه شما وجود ندارد.


کیف پول Imtoken از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین، کاربران نمی‌توانند در این کیف پول، با استفاده از پول فیات، رمزارز بخرند و مجبور به استفاده از یک سرویس خارجی هستند. علاوه بر این، هیچ قابلیت چند امضایی وجود ندارد؛ یعنی شما خودتان مسئول ارسال (broadcast) تراکنش، بدون نیاز به تایید اضافی، در شبکه هستید.


آیا کیف پول آیم توکن ایمن است؟

کیف پول Imtoken یک تکنیک رمزنگاری قوی را برای ایمن نگه داشتن کوین‌های شما ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید با عبارت بازیابی (seed) خود، حسابتان را بازیابی کنید. بنابراین، می‌توانید با استفاده از این عبارت، وجوه خود را در دستگاه دیگری بازیابی کنید.

کیف پول Imtoken

همان‌طور که گفته شد، کیف پول آیم توکن از نوع HD است و هر بار که بخواهید تراکنشی را انجام دهید، یک آدرس عمومی جدید دریافت خواهید کرد. به همین دلیل، موجودی شما ناشناس می‌ماند و ردیابی تراکنش‌های شما، کار دشواری خواهد بود.


کارمزد تراکنش‌ها در کیف پول Imtoken

کارمزد تراکنش‌ها در کیف پول آیم توکن کاملا تحت کنترل شما است. به این صورت که یک نوار کشویی برای تنظیم کارمزدها وجود دارد. اگر کارمزد بالاتری تعیین کنید، تراکنش شما با سرعت بیشتری به بلاکچین اضافه خواهد شد و برعکس. لازم به ذکر است که در صرافی داخلی کیف پول Imtoken، هیچ کارمزد اضافه‌ای برای سواپ کردن ارزهای دیجیتال کسر نمی‌شود.


همچنین ببینید: پرداخت کارمزد کمتر تراکنش در کیف پول ارز دیجیتال

نحوه استفاده از کیف پول آیم توکن

برای نصب و شروع استفاده از کیف پول Imtoken، مراحل زیر را دنبال کنید.


۱. نصب کیف پول

برای نصب کیف پول آیم توکن روی دستگاه تلفن همراه خود، ابتدا باید آن را دانلود کنید. بسته به سیستم عامل تلفن همراه خود، برنامه این کیف پول را از فروشگاه‌های برنامه گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود و نصب کنید. سپس، یک حساب کاربری برای خود ایجاد و یک رمز عبور قوی برای آن انتخاب کنید. پس از آن، عبارت بازیابی خود را دریافت خواهید کرد. این عبارت را در جایی امن نگه دارید؛ چون کلید بازیابی وجوه شما است.


برای نصب کیف پول آیم توکن می‌توانید به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید.

۲. رابط کاربری کیف پول

کیف پول آیم توکن

در صفحه اصلی کیف آیم توکن، اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال شما و ارزش آنها به ارز فیات را مشاهده خواهید کرد. یک منو با تمام آدرسهای دریافتی و کد QR شما وجود دارد که توسط مولد HD ارائه شده است. در این صفحه، شما همچنین می‌توانید تب‌های Send (ارسال) و Receive (دریافت) و همچنین، گزینه صرافی داخلی را مشاهده کنید. در نهایت، یک منوی My Profile (پروفایل من) وجود دارد که اطلاعات شخصی حساب شما را نشان می‌دهد.


۳. ایجاد یک آدرس

کیف پول آیم توکن

به منظور ایجاد یک آدرس، ابتدا برنامه را اجرا کنید. پس از آنکه برای خود یک حساب کاربری ایجاد کردید، آدرس شما نیز به طور خودکار تولید می‌شود.


۴. ارسال و دریافت دارایی دیجیتال

برای استفاده از منوی ارسال، آدرسی را برای انتقال کوین‌های خود وارد کنید. مبلغ را وارد نمایید، کارمزد را تنظیم و سپس، تراکنش را تایید کنید.

کیف پول آیم توکن

دریافت دارایی دیجیتال در کیف پول Imtoken هم به همین سادگی است. برای این منظور، به تب اختصاصی دریافت بروید و آدرس عمومی جدیدی را ایجاد نمایید. به لطف مولد HD، شما می‌توانید هر بار یک آدرس جدید داشته باشید.

کیف پول آیم توکن

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی کیف پول آیم توکن و آموزش نحوه کار با آن پرداختیم.


کیف پول آیم توکن یک کیف پول چند-دارایی است که امکانات جذابی را به کاربران ارائه می‌دهد. کیف پول Imtoken یک تکنیک رمزنگاری قوی را برای ایمن نگه داشتن کوین‌های شما ارائه می‌کند. علاوه بر این، از آنجایی که کیف پول آیم توکن یک کیف پول موبایلی است، دسترسی به آن بسیار آسان است و کاربران می‌توانند در هر زمان و هر جا، دارایی‌های رمزارزی خود را مدیریت کنند.


بنابراین، با توجه به همه آنچه که گفته شد، می‌توان کیف پول Imtoken را یک گزینه مناسب برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.


انتهای خبر

0
0