همفکران
1400/10/21
09:09
تغییر سهام سهامداران عمده/ اقبال در خودرویی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز دوشنبه، شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن که روز گذشته ۵ میلیون از سهام بانک خاورمیانه را خریداری کرده بود مجددا ۱۰ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرد ، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی سپهرصاد یک‌میلیون از سهام بانک صادرات ایران را بفروش رساند، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی تجارت ای ۳۲ میلیون از سهام بانک تجارت و صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی نوین پیشرو یک‌میلیون از سهام بانک اقتصاد نوین را خریداری کردند، صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن نزدیک به ۳ میلیون از سهام بانک شهر و شرکت طلوع مروارید کیش ۱۷ میلیون از سهام بانک گردشگری را خریداری کردند .


در دارویی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری البرز ۱۳۵ میلیون ، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا نزدیک به ۳ میلیون و شرکت مشاور سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین ۵ میلیون از سهام داروسازی تولید دارو را خریداری کردند .


در فولادی‌ها، شرکت بهسازان انرژی تدبیر زنگان ۱۰ میلیون از سهام فولاد مبارکه اصفهان را خریداری کرد، شرکت ملی صنایع مس ایران بیش از ۱۰ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرد .


در خودرویی‌ها، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۴ میلیون از سهام قطعات اتومبیل ایران را بفروش رساند، شخص حقیقی مجددا بیش از ۵ میلیون از سهام ماشین‌سازی اراک را خریداری کرد، همچنین صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان نیز مجددا بیش از ۳ میلیون از سهام تولید محور خودرو را خریداری کرد و در ایران‌خودرو دیزل نیز شخص حقیقی ۲۰ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرد. در ادامه در گروه اقتصادی کرمان خودرو شرکت خودروسازان بم ۴ میلیون از سهام را خریداری و صندوق بازار گردانی تاک دانا یک‌میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.




انتهای خبر

0
0