ارزینکس
1400/12/22
10:10
💢 مروری بر پروژه ی GREENBELI 🔘 شرکت GREENBELI در سال ۲۰۱۹ با مأموریت کاهش زباله‌های پلاستیکی و بعد ترویج زندگی سبز و افزایش آگاهی درباره محیط زیست...

💢 مروری بر پروژه ی GREENBELI



🔘 شرکت GREENBELI در سال ۲۰۱۹ با ماموریت کاهش زباله‌های پلاستیکی و بعد ترویج زندگی سبز و افزایش آگاهی درباره محیط زیست از طریق کمپین‌های رسانه‌ای تاسیس شد. به عنوان بخشی از پروژه بازیGREENBELI برای استفاده کاربران و آشنایی باارزهای دیجیتال و جمع آوری سرمایه برای فعالیت‌های زیست محیطی طراحی شد. کاربران برای پیوستن به بازی باید توکن این پروژه و NFR مورد نیاز را خریداری کنند.



🔘 حداقل سه درصد از درآمد از فروش بذر درختان و زمین‌ها و سایر اقلام مبتنی بر NFT و۱۱ درصد از سود کل صندوق اکوسیستم پروژه صرف هدف نهایی می‌شود. در واقع کاربر با شرکت در بازی نه تنها سرگرم می‌شود و به سود می‌رسد بلکه به طور غیر مستقیم در حمایت از فعالیت‌هایی که به نفع محیط زیست هستند نیز شرکت خواهد کرد. قهرمان‌هایی که در بازی هستند سطح‌های آنها با ویژگیهای زیر مشخص می‌شود RARITY و CLASS و STAR و GENES. هر قهرمان از شش قسمت تشکیل شده صورت بدن دست پا وسیله همراهی. مجموعه آماری این ۶ قسمت منجر می‌شود که مقدار نادر یا معمولی بودن قهرمان مشخص بشود.



قهرمانان به یکی از ۵ دسته آب آتش فلز چوب زمین تعلق دارند. سطح هر قهرمان هم با نشان star می‌شود که از یک شروع می‌شود و کم کم به شش می‌رسد و هر چه بالاتر باشد میزان پاداش دریافتی هم بیشتر خواهد بود. هر قهرمان بخشی از آمار مشخص و غیر قابل تغییر دارد که GENE نامیده می‌شود و البته بر تمامی آمارهای دیگر هم تاثیر می‌گذارد. گیم پلی این بازی در دسته‌های PVP و PVE رخ می‌دهد.



سبک PVE : کاربر حریفش یک ربات است کههن ربات و هم کاربر کارت دادیی باید داشته باشند که هم هنگام فعالیت در طول یازی بدست می‌ایند و خم می‌توان از طریق بازار خریداری کرد و کاربر باید به طور رندم از ۱۰ کارت، سه کارت را انتخاب کند. کارت شخصی که عدد بالاتری دارد حق دارد به طرف مقابل حمله کند اما کارت شخص بازنده نشان داده نمی‌شود و این موضوع سبب می‌شود که تشخیص کارت‌های باقیمانده سخت باشد. اگر زمان بازیکن تمام شود و کارتی را انتخاب نکند سیستم به طور تصادفی یکی از آنها را انتخاب می‌کند. نبرد زمانی که تمام کارت‌ها تمام بشوند تمام می‌شود.



سبک PVP : برای شرکت در این سبک باید بلیط‌های ورودی را خریداری کرد و یا باید از جنگ‌هایی که در قسمت قبل صورت می‌گرفت به دست بیاید. سبک کلی و بازی مثل سبک قبلی است. در این بازی ۳۱۴۱۵ قطعه زمین وجود دارد و کاربری که زمین داشته باشد مقدار مقدار پاداش دریافتیش بیشتر خواهد بود.



🔘 توکنومیک :


توکن پروژه GRBE نام دارد که یک میلیارد واحد از آنها ایجاد شده و همانند خود پروژه از شبکه بلاکچینی BNB CHAIN استفاده می‌کند. یک توکن کاربردی و پرداختی است که با مارکت کپی در حدود ۲۷۷ هزار دلار از صرافی GATE و پنکیک سواپ قابل خریداری است.



نحوه تقسیم بندی :


🔰 ۱. پیش فروش : ۵ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۱۵ درصد.



🔰 ۳. فروش عمومی : ۱ درصد.



🔰 ۴. تیم : ۱۵ درصد.



🔰 ۵. مشاوران : ۵ درصد.



🔰 ۶. ذخیره : ۱۲ درصد.



🔰 ۷. بازی : ۲۳ درصد.



🔰 ۸. نقدینگی : ۱۰



🔰 ۹. شریکان : ۱۴ درصد.



🔘 تیم :


یکی از موسسین پروژه نیسو ترن نام دارد.


کارنامه فعالیتی :


- یک سال کار در TOPSHINH.


- دو سال کار در LA به عنوان مدیر تبلیغات.


از مشاوران این پروژه می‌توان به افراد زیر اشاره کرد :


- لستر لیم موسس شرکت سرمایه گذاری X۲۱.


اسکافیلد موسس BSC STATION



نام شریکان و سرمایه گذاران این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت | مدیوم




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0