آکادمی هلاکوئی
1400/01/24
13:16
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۴ فروردین)

بیت کوین ۴۵۰ دلار با آخرین رکورد خود…

بیت کوین ۴۵۰ دلار با آخرین رکورد خود فاصله دارد


داستان نوسان قیمت ارز رمزنگاری شده برتر بازار با تراز ۶۰ هزار دلار همچنان ادامه دارد. پس از اینکه قیمت بیت کوین سرانجام روز شنبه بالاتر از این مقاومت مهم شکسته شد، روز یکشنبه این دارایی دوباره به زیر این سطح سقوط کرد. با این حال، گاوها دیروز بار دیگر این ارز را به سمت سطوح بالاتر هدایت کردند ولی درنهایت به یک شکست دیگر برای آنها منتهی شد.


این بار، BTC به ۶۱۲۰۰ دلار رسید (در Bitstamp). بعد از آن اصلاح دیگری انجام شد اما بیت کوین در نهایت بر تراز ۶۰۰۰۰ دلار غالب شد و ۶۱۳۵۰ دلار را لمس کرد؛ اینگونه این ارز رمزنگاری شده برای اولین بار فاصله خود با رکورد ۶۱۸۰۰ دلاری را به حدود ۴۵۰ دلار رساند. با این وجود، ریجکت شدن قیمت در ادامه منجر شد بیت کوین تا سطح فعلی خود در ۶۰۶۳۷.۲۸ دلار اصلاح شود.


رکورد تازه بایننس کوین


طی چند روز گذشته دنیای آلتکوین ها به طور قابل توجهی بی ثبات تر از همیشه بوده است. دیروز اتریوم بالاترین قیمت تاریخ خود در ۲۲۰۰ دلار را لمس کرد و اکنون با قیمت ۲۲۰۹.۹۳ دلار ترید می شود.


سومین ارز رمزنگاری شده بزرگ به لحاظ ارزش بازار، یعنی بایننس کوین با پیش بینی دوره پانزدهم توکن سوزی BNB و راه اندازی توکن های قابل معامله در بایننس، طی چند ساعت از حدود ۵۲۰ دلار به آخرین رکورد خود در ۶۴۰ دلار افزایش یافت.


روند اصلاحات این ارز هم به همان اندازه چشمگیر بود به طوریکه BNB بیش از ۱۰۰ دلار سقوط کرد و اکنون در حدود ۵۶۰ دلار آرام گرفته است.


بازار 24 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (24 فروردین)بازار 24 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (24 فروردین)

نمایش آلتکوین ها با حرکات قیمت ریپل (XRP)ادامه یافت. در چند ساعت گذشته این ارز با افزایش ۱۵ درصدی به بالاترین سطح قیمت ۳ ساله خود در ۱.۶ دلار رسید.


یونی سواپ یکی دیگر از ارزهایی است که در تایم فریم ۲۴ ساعته دستاوردهای مهمی داشته است. این ارز با افزایش ۱۳ درصدی به ۳۵ دلار رسیده است. از سوی دیگر، استلار (۶٪) تراز ۰.۶۱۲ دلار را لمس کرد. در مقابل، Cardano (-۱٪) ، Polkadot (-۲٪) و Chainlink (-۱.۵٪) به رنگ قرمز هستند.


توکن هایی مثل Stacks (۱۷٪), Chiliz (۱۵٪), THORChain (۱۲٪), SushiSwap (۱۲٪), Harmony (۱۲٪), Nexo (۱۱٪) و Aave (۱۰٪) نیز امروز صعودی بوده اند.


کل ارزش بازار رمزنگاری نیز با بیش از ۲.۱ تریلیون دلار رکورد جدیدی را ثبت کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0