بورس۲۴
1401/12/13
12:11
«های وب» ؛ عبور از ۲.۵ همت درآمد

بورس ۲۴: داده گستر عصر نوین با ارزش بازار ۷۸ هزار میلیاردی ، بزرگترین شرکت گروه اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه در نظر گرفته می شود. اخیرا ، سرمایه شرکت با افزایش ۸.۳۴٪ از محل سود انباشته به ۳ همت رسیده است.

«های وب» ؛ عبور از 2.5 همت درآمد

بورس۲۴ : داده گستر عصر نوین با ارزش بازار ۷۸ هزار میلیاردی ، بزرگترین شرکت گروه اطلاعات و ارتباطات بازار سرمایه در نظر گرفته می شود. اخیرا ، سرمایه شرکت با افزایش ۸.۳۴٪ از محل سود انباشته به ۳ همت رسیده است.


ارزش درآمد های تجمیعی های وب در ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ با رشد ۲۰۵ میلیاردی نسبت به مقطع مقایسه ای ، به ۲.۵۲ همت رسیده است. عمده درآمد شرکت از محل خدمات عمده فروشی پروانه ها (۲۷٪) ، سود فروش سرمایه گذاری ها (۲۰٪) ، فروش تجهیزات (۱۸٪) و خدمات پروانه FCP ( ۱۴٪) حاصل شده است.


ه

درآمد بهمن ماه ۱۴۰۱ با ۸ میلیارد افزایش نسبت به ماه گذشته به ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده است. در این ماه ، بخش اعظم درآمدی ( تقریبا ۵۰٪) از محل فروش تجهیزات سمت مشترکین حاصل شده که نسبت به ماه گذشته ۱۳ میلیارد رشد داشته و به ۷۱ میلیارد تومان رسیده است.


ظرف مدت شش ماهه گذشته ، درآمد عملیاتی شرکت دچار تغییراتی شده که دلیل اصلی آن ، محدودیت های اینترنتی در نظر گرفته می شود. با عنایت به نمودار زیر ، به نظر می رسد که روند درآمد های عملیاتی شرکت رو به بهبود است.


ش

در تاریخ نگارش این مقاله ، اهم اطلاعات تابلوی سهم به شرح زیر است :


قیمت پایانی : ۲.۶۰۹ ریال


ارزش بازار : ۷۸ هزار میلیارد


نسبت P/E : ۳.۸


نسبت P/E گروه : ۵.۰۱


بازدهی سهم از ابتدای سال مالی : ۵۲٪


نمودار تکنیکالی سهم نیز به شرح زیر است : درگیر سقف کانال دو ساله.


ه
انتهای خبر

0
0