بورس۲۴
1401/05/08
12:20
«شرانل» و «شبهرن» بهترین وضعیت تولید و فروش را دارند ؛ سقوط همه جانبه «شسپا»

بورس ۲۴ : از لحاظ تولید شرانل بیشترین رشد را در مقایسه با تیر ماه سال قبل و همچنین نسبت به ۴ ماهه اول سال گذشته تجربه کرد. حجم تولیدات این شرکت در تیر ماه امسال با ۳۵ درصد افزایش نسبت به تیر ۱۴۰۰ و با ۲۱ درصد رشد نسبت به ۴ ماهه نخست سال قبل همراه شد. شبهرن هم با رشد ۱۹ درصدی نسبت به تیر ماه سال قبل و افزایش ۱۵ درصدی نسبت به ۴ ماهه اول سال قبل در مقام دوم ایستاد.

«شرانل» و «شبهرن» بهترین وضعیت تولید و فروش را دارند ؛ سقوط همه جانبه «شسپا»

بورس۲۴ : از لحاظ تولید شرانل بیشترین رشد را در مقایسه با تیر ماه سال قبل و همچنین نسبت به ۴ ماهه اول سال گذشته تجربه کرد. حجم تولیدات این شرکت در تیر ماه امسال با ۳۵ درصد افزایش نسبت به تیر ۱۴۰۰ و با ۲۱ درصد رشد نسبت به ۴ ماهه نخست سال قبل همراه شد.


شبهرن هم با رشد ۱۹ درصدی نسبت به تیر ماه سال قبل و افزایش ۱۵ درصدی نسبت به ۴ ماهه اول سال قبل در مقام دوم ایستاد.


اما حجم تولیدات شسپا در قیاس با تیر ماه سال گذشته ۲۷ درصد و نسبت به ۴ ماهه اول سال قبل ۳ درصد کاهش را متحمل شد. شنفت نیز با کاهش ۵ درصدی نسبت به تیر ماه و افت ۷ درصدی نسبت به ۴ ماهه اول سال قبل مواجه شد.


از لحاظ فروش ریالی نیز شرانل و شبهرن بیشترین رشد را به ثبت رساندند. درآمدهای عملیاتی شرانل در تیر ماه امسال ۱۳۴ درصد بیشتر از تیر ۱۴۰۰ بود. در دوره ۴ ماهه اول امسال نیز رشد ۱۰۲ درصدی را در قیاس با مدت زمان مشابه سال قبل تجربه کرد.


فروش ریالی تیر ماه سال جاری شبهرن ۱۱۶ درصد از تیر سال قبل و ۹۳ درصد بیشتر از ۴ ماهه نخست سال گذشته بود.


شبهرن از یک منظر مقایسه ای دیگر نیز نسبت به سایر شرکت های هم گروه خود عملکرد مطلوب تری داشت. تولیدات تیر ماه اسن شرکت نسبت به میانگین ۳ ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت. درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز با رشد قابل توجه ۴۸ درصدی نسبت به متوسط سه ماه قبل همراه شد.


روانکاران
انتهای خبر

0
0