سهم گلچین
1399/10/10
08:47
#زنجان به اطلاع مي‌رساند؛ مطابق با اطلاعيه منتشره در تارنماي كدال، با توجه به وجود ابهام با اهميت در اطلاعات منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتي (ز...

#زنجان


به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال، با توجه به وجود ابهام با اهمیت در اطلاعات منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی (زنجان۱) بنا به تشخیص شرکت فرابورس ایران حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ تعلیق شد.



#چدن


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت تولیدی چدن سازان (چدن۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#شرنگی


به اطلاع میرساند: نماد معاملاتی (شرنگی۱) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (الف) برای شرکت شیمیایی رنگین متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#فافزا


به اطلاع میرساند: نماد معاملاتی (فافزا۱) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت فولاد افزا سپاهان متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#کفرآور


آغاز بازارگردانی مبتنی بر حراج در نماد معاملاتی (کفرآور۱)


به اطلاع می رساند؛ بر اساس اطلاعیه شماره ۲۳۹۶/خ/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ این شرکت، بازارگردانی سهام شرکت فرآورده های سیمان شرق (کفرآور۱) با دامنه نوسان روزانه تا سقف ۳ درصد و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران اعلام گردیده است. لازم به ذکر است اعمال آغاز بازارگردانی سهام شرکت فرآورده های سیمان شرق (کفرآور۱) از امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ صورت می پذیرد. برای اطلاع از جزییات بیشتر می توانید به اطلاعیه مذکور واقع در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه فرمایید.



انتهای خبر

0
0