رمزارز نیوز
1401/07/01
14:00
سرمایه‌گذاری‌های هنگفت غول فناوری جهان در صنعت بلاکچین!

بر اساس نتایج تحقیقات شرکت Blockdata در مورد سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در استارتاپ‌های بلاکچینی و رمزارزی… مطالعه مطلب ...

بر اساس نتایج تحقیقات شرکت Blockdata در مورد سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در استارتاپ‌های بلاکچینی و رمزارزی توسط شرکت‌های بزرگ جهان از سپتامبر ۲۰۲۱ تا اواسط ژوئن ۲۰۲۲، غول الکترونیک کره جنوبی سامسونگ، با سرمایه‌گذاری در ۱۳ شرکت، فعال‌ترین شرکتی است که در بخش سرمایه‌گذاری کرده است. بانک United Overseas که در ۷ شرکت سرمایه‌گذاری کرده، در رتبه دوم و دو غول خدمات مالی آمریکایی سیتی گروپ و گلدمن ساکس نیز به ترتیب با سرمایهگذاری در ۶ و ۵ شرکت، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.


بر اساس نتایج این تحقیقات، تعداد استارتاپ‌های بلاکچینی که توسط این چهار شرکت تامین مالی شده‌اند، نزدیک به نیمی از تعداد کل استارتاپ‌های این دوره زمانی را تشکیل می‌دهند.


در حالی که داده‌های مربوط به مقدار دقیق سرمایه‌گذاری توسط هر شرکت در دسترس نیست، تحلیل Blockdata تخمینی از مقدار سرمایه‌گذاری شده توسط همه شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. در این گزارش آمده است:


۴۰ شرکت بین سپتامبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ تقریبا ۶ میلیارد دلار در استارتاپ‌های بلاکچینی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.


شرکت Blockdata همچنین گزارش کرده که ۱۹ عدد از شرکت‌هایی که حمایت مالی شده‌اند، به نوعی ارائه دهند‌ه خدمات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند.


این شرکت تحقیقاتی در نهایت با تشریح رویکردهای مختلف سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های برتر، می‌گوید:


سامسونگ در شرکت‌هایی که بر روی ۱۵ مورد استفاده مختلف متمرکز هستند، مانند خدمات بلاکچین، پلتفرم‌های توسعه، NFT و شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کند. این در حالی است که آلفابت و بلک راک، با سرمایه‌گذاری بر روی مجموعه کوچکتری از شرکت‌ها، استراتژی کاملا متفاوتی را به نمایش می‌گذارند.


انتهای خبر

0
0