پایگاه خبری انتخاب
1401/01/10
08:59
راه ندادن زنان به ورزشگاه در بازی تیم ملی زنان با وجود تهیه بلیت، اجازه حضور در بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در مشهد را پیدا نکردند. مدیرکل اد...

راه ندادن زنان به ورزشگاه در بازی تیم ملی


زنان با وجود تهیه بلیت، اجازه حضور در بازی تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در مشهد را پیدا نکردند. مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی توضیحاتی را در خصوص عدم حضور زنان در بازی ایران و لبنان ارائه کرد. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشهد به عنوان پایگاه فرهنگی جهان اسلام و تشیع است، بنابراین بعضی از مسائل باید از قبل پیش‌بینی می‌شد. او گفت: ما مجری تصمیماتی بودیم که از تهران گرفته شد. ما و شورای تامین استان همه گوش به فرمان و مجری دستوراتی بودیم که از تهران آمد، در آخرین لحظه‌ها قرار شد به این شکل برگزار شود.




ایران در سید ۳ جام جهانی


ایران با پیروزی دو بر صفر بر لبنان با توجه به شکست کره جنوبی مقابل امارات به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کرد. سیدبندی جام جهانی قطر از بین تیم های صعود کرده به این شرح است که ایران، ژاپن، صربستان، لهستان و کره جنوبیدر سید سه قرار دارند. در قرعه کشی جام جهانی، تیم‌های آسیایی و آفریقایی با هم هم‌گروه نخواهند شد و نهایتا دو تیم از اروپا در یک گروه قرار خواهند گرفت.




اضافه شدن یک ماه به زمان تحصیل دانش‌آموزان به جز پایه دوازدهم


نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورت تصویب شورای عالی آموزش و پرورش دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی به غیر از پایه دوازدهم یک ماه بیشتر سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند تا افت تحصیلی این دو سال جبران شود.




روسیه: درباره کاهش اقدامات نظامی در کی‌یف و چرنیگوف به توافق رسیدیم


معاون وزیر دفاع روسیه گفت: طی مذاکرات استانبول درباره کاهش اقدامات نظامی در مناطق کی‌یف و چرنیگوف به توافق رسیدیم. همچنین هیئت‌های روس و اوکراین توافق کردند که نیروهای نظامی که از قواعد جنگ خودداری می‌کنند را مجازات کنند.




ادعای کویت: میدان گازی آرش صرفا کویتی - سعودی است


وزیر خارجه کویت اظهارات خود در خصوص میدان گازی آرش (الدره) را تغییر داد و مدعی شد ایران در این زمینه طرف نیست. او مدعی شده که ایران به دلیل این که میدان گازی الدره صرفا کویتی - سعودی است طرف نیست و انچه در نشست خبری مطرح شد در خصوص مذارات فلات قاره است



🆔 @Entekhab_ir



انتهای خبر

0
0